BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Jätkäluukku 8

Mä oon kulkenut jälleen kerran laput silmillä. Mä en ymmärrä. Tai entä jos... Viinit paranevat vanhetessaan, joten jos jätkätkin? (Kyllä, jätkät yleensä paranevat vanhetessaan. Se on fakta.)

Jotenkin jännää, että kun tutustuu johonkuhun paremmin, muuttuu hänestä saatu kuva. Oonhan mä toki aiemminkin tästä myytistä kuullut ja sen havainnut todeksi, mutta en ihan tässä mielessä. Mä nimittäin kuvittelin joskus koulujen alkaessa, että meidän koulun jätkät on jo käyty läpi, eikä sieltä löydy enää mitään mielenkiintoista. Huolestuttavaa, miten väärässä mä voinkaan olla.

Myönnetään joo, periaatteessa meiltä ei löydy mitään uutta (ainakaan enemmän kuin maisemien listalle), mutta mikä estää mua hyödyntämästä vanhaa? Mä en etsi enää ketään MrB:n tilalle (Tässä vaiheessa tarkistan, että olenhan varmasti infonnut hänen putoamisestaan. Jep, olen.), koska oon ihan tyytyväinen tänhetkiseen sinkkustatukseeni, mutta musta on kiva luoda uusia ihmissuhteita. Etenkin silloin, jos voin luoda uusia ihmissuhteita söpöjen jätkien kanssa!

Mä en keväällä ymmärtänyt Groomin hypetystä Nostajasta. Olisitte olleet paikalla... Mä kattelin pää kallellaan silmät teevadin kokoisina, että mihin toi on haksahtamassa ja mietin, että eihän tossa nyt mitään ihmeellistä oo. Hirveen ylimielinen ja muovinen jätkä. Okei, ehkä se on ihan söpö ja kohtelias, mutta c'mooooooooooooooooon. Ei tota. Nyt oon sitten ihan in löööööööööööööv tän kanssa. Sillai "haluun tutustua tohon kaverimielessä"-inlööv, älkäähän innostuko.

Tää alkoi joskus viime jaksossa, kun meillä oli ne pari yhteistä kurssia sen kanssa. Jotenkin se "MISSÄS SÄ OLIT"-kohtaus sai mut vähän hereille, koska se oli mun mielestä kovin kiva sattumus. Jossain vaiheessa ennen MSO:ta olin kans vähän huomannut, että ei Nostaja olekaan ylimielinen kusipää, vaan pikemminkin vähän ujo. Ei sillä tavalla ahdistavan ujo, vaan muuten vain vähän hiljaisempi, eikä samalla tapaa äänekäs kuin jotkut muut meidän jätkät. Nyt oon taas päässyt hippusen verran pidemmälle sen suhteen ja ollaan jotakuinkin puheväleissä. Ja kun mä sanon puheväleissä, niin en tarkota sitä, että oltas joskus riidelty. :D Tarkotan vaan sitä, että se ei kato mua kuin psykopaattia, jos satun sanoo sille jotain muutakin kuin "mitä matikasta tuli läksyks?"

Kuitenkin. Mä oon nyt sitä mieltä, että Nostaja ei oo muovinen kusipää ja että se on tosi kiva ja fiksu jätkä. Ja musta on kiva pörröttää sen hiuksia.

~ indeed

PS. Oon nyt parissa postauksessa heitellyt linkkejä vanhempiin postauksiin, koska näitä alkaa olla paljon ja on ihan kätevää, että tyypit löytävät suoraan mun viittaamiin juttuihin. Sanokaa, jos häiritsee ja saa sanoa kans, jos se on superhypermegalomaanisen hyvä idea. Feedbackia kun pystyy antamaan tuolta kommenttiboksin kautta. ;)

0 kommenttia: