BLOGGER TEMPLATES »

perjantai 24. joulukuuta 2010

Jätkäluukku 24

Nyt mä oon vihdoinkin saanut suurin piirtein siivottua ja lahjat paketoitua, eli kerkiän vihdoin kirjoittelemaan tän viimeisen jätkäluukun!

Mä tein pienimuotoisen lukijagallupin (otos: yksi henkilö eli Eveliina) ja siinä tuli esille ihan hieno ehdotus: "haluisin ehkä yksityiskohtaisesti havainnollistavien kuvien avulla jonkun listan mitkä fyysiset piirteet on ehdottomasti plussaa ja mitkä miinusta". Eli nyt tämmöinen kiva postaus puolialastomilla miehillä höystettynä! (Mä vannon ja vakuutan, että tän pinnallisempaa postausta ei tänne tule! ;D)


Aloitetaan siitä kaikkein tutuimmasta eli vatsalihaksista! Bradilla tuossa vieressä on ihan mukavan näköinen sixpack (ja rintalihakset). Mulle se on oikeastaan ihan sama, onko jätkällä hervoton bodattu vatsalihaksisto vai ei, kunhan se masu ei ole tyynyyn verrattavissa oleva kaljamaha. Tietenkin on tosi jees, jos ne lihakset erottuvat kivasti, mutta ainakin mulle tosiaan riittää semmoinen muuten timmissä kunnossa oleva masu. Schwarzenegger-lihaksia mä en kuitenkaan kaipaa.

Mun lataamat kuvat on näköjään aakkosjärjestyksessä, joten siirrytään sitten siinä järkässä seuraavaan! Eli ilmeet höystettynä Ian Somerhalderilla.


Mä oon ihan rakastunut Ianiin Vampyyripäiväkirjoissa, koska sillä on aivan mieletön ilmeskaala. Koska Damon on hahmona kelju, juonitteleva ja manipuloiva kusipää, näkyy sillä jatkuvasti mitä erilaisimpia ilmeitä lempeästä koiranpentukatseesta vihaiseen "tapan sut nyt enkä heti"-tuijotukseen. Ilmeikkyys on hieno asia, muuta en sano. ♥

Seuraavaksi tucca! Mä nappasin tähän kuvan Jared Letosta ja hänen ihastuttavasta pinkistä irokeesistaan. Tiedän, että kukaan muu ei tykkää Jaredin keesistä, mutta mä oon poikkeustapaus. Eniten mua viehättää se, että se on pinkki, koska aika harvalla miehellä on pokkaa värjätä kuontalonsa neonpinkiksi. Kaikilla miehillä tässä postauksessa on mun mielestä kivat hiukset; ei liian pitkät ja niitä pystyy pörröttelemään.


Selkä, naminami! Sopivaa selkäkuvaa mä sain metsästää vaikka kuinka kauan, kunnes muistin rakkaan Owain Yeomanin (Mentalistin Rigsby) Peta-organisaatiolle tekemän mainoksen! Owainilla on aivan täydellisen sopiva selkä: ei liian bodattu, muttei turhan pehmoinenkaan.

Owainista täytyy mainita sen verran, että tää mies on tosiaan ruvennut kasvissyöjäksi ja hän on yksi eläintensuojelujärjestö Petan julkkiskasvoista. Owain muun muassa onnistui laihduttamaan kasvisruokavaliolla ja Mentalistin ensimmäisillä tuotantokausilla miehen muutos näkyy selvästi. Ei siis mikään turha walesilaismies!

(Rikoin muuten aakkosjärjestystä, koska halusin parhaat palat viimeiseksi!)

Viimeisimpänä vaan ei vähäisimpänä komistuksena tarjoan teille Jensen Acklesin. ♥ Jenseniin olen tutustunut Supernaturalin kausia hakatessani ja jep, siinä on mies mun makuun! Myönnetään, että kuvassa J:llä on ehkä aavistuksen turhan bodattu hauis (en kyllä valita!), mutta kyllä toi paketti on aika täydellinen. Pituuttakin mieheltä löytyy 185 cm, mikä on mun kaltaiselle hujopille aika nappi. Okei, erään empiirisen tutkimuksen (made by me) mukaan mulle täydellinen jätkä on 183 senttiä pitkä, mutta mulle riittää että jätkä on mun 170 senttiä pidempi! Pahoittelen Jensenin (tai kuvaajan tai art directorin) mautonta valintaa housujen sijainnille. Vaikka Jensenin peppu on myös kymppilaatua, olisi kivempaa jos housut olisivat oikealla korkeudella tai kokonaan pois.


Näihin kuviin, näihin tunnelmiin! Tässä siis kuvilla höystettynä suositukset vatsa- & rintalihaksille, selälle, hiuksille, ilmeille ja ja pituudelle! Meitsi voisi lähteä pikkuhiljaa vaikka syömään ja viettämään loppuiltaa jotenkin kivasti.

Hyvää joulua kaikille lukijoille ja olkaahan kiltisti! ♥

~ indeed

Owainin kuva: PeTA
Muut kuvat: Fanpop

8 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Herää kysymys et miten hiton pitkä on sam jos dean on 185 :o on aina kuvitellu deanin semmoseks mun mittaseks ja samin vaan semmoseks normipitkäks.

indeed kirjoitti...

Mä oikeestaan tarkistin niiden pituudet just tällä viikolla! Dean on sen 185 ja Sam on 193. Onhan niillä se kaheksan sentii eroo :D

Unknown kirjoitti...

näyttää paljon suuremmalta se pituusero sarjassa! voivoi, sam ois mulle kyllä liian pitkä :(

indeed kirjoitti...

Siks sun kannattaaki kallistua Deaniin! Deanilla on myös kiva auto. ;D

Unknown kirjoitti...

ei, Sam sen olla pitää :D voin käyttää korkoja!

Lilith / Veera kirjoitti...

Ah, Owain Yeoman <3 Ja tosiaan jos kattoo ykköskauden alkupuolen jakson ja sit hyppää suoraan johonki kakkoskauteen, ero Rigsbyn kunnon välillä on HUGE!

indeed kirjoitti...

Owain. ♥ Sitä vaan näytetään liian vähän Mentalistissa mun makuun. :(

Lilith / Veera kirjoitti...

Ihan sen takii, et Jisbon on parempi ku RigsPelt ;o Kolmoskaudella pitäis tulla enemmän sellasii jaksoi, jossa niitten "sivuhahmojenkin" menneisyyttä tutkaillaan :3