BLOGGER TEMPLATES »

torstai 23. joulukuuta 2010

Jätkäluukku 23

Mun vika jätkäluukku! Mulla oli suunnitelmissa, että tästä tulee sitten se paras luukku, mihin oon oikeesti panostanu. Oon koko päivän vaan venannu, että saan jonkun hienon kuningasidean, mistä sitten kirjotan vuosisadan jutun, mutta se kuningasidea jäätyi varmaan jonnekin ränniin, eikä ikinä päässyt mun päähän asti. Selailin tossa noita aikasempia luukkuja ja mietin, mistä en oo vielä kirjoittanut. Inspiraation puutteen vuoksi mä voisin nyt argumentoida itteäni vastaan aiheesta: "Mihin tarvitsen poikaystävää?"

"Tarvitsen poikaystävän, koska oon avuton tyttö ja tarviin jonkun hoitamaan fyysiset työt mun puolesta."
En tarvitse. Mä en ole avuton ja oon tehnyt viimeset 3 vuotta fyysistä työtä. Mä olen muutenkin aina ollut se meijän perheen äijä, joka kokoaa kirjahyllyt ja kantaa kauppakassit, joten mä en tiedä, osaisinko mä edes luovuttaa sitä kauppakassi sille poikaystävälle. Mä en haluu luopuu mun äijäpuolesta. Oon oikeesti jopa puolivakavasti harkitsemassa armeijaa. Äskenkin kattelin rajavartiolaitoksen vaatimuksia erikoisrajalääkäriksi. Siinä kohtaa kyllä tuli sellainen olo, että mä en ehkä olekaan tarpeeksi äijä. Mä oon kuitenkin tyttö, vaikka mä kuinka treenaisin, eikä mun fyysiset ominaisuudet ole samaa tasoa kuin jätkillä. Erikoisrajalääkäriksi haluavat joutuvat testeissä mm. juoksemaan 5 kilometriä 10 kiloinen reppu selässä ja viimeiseltä 3 kilometriltä otetaan aikaa. Ei siinä vielä mitään, mutta maksimipisteeisiin vaaditaan 12 minuutin suoritus noilta kolmelta viimeiseltä kilometriltä. Näin vertailun vuoksi mun ikäiset tytöt saavat cooperista täydet pojot, kun vetää reilut 2 kilometriä siihen 12 minuuttiin...ilman mitään painoja. Mä pärjään kuitenkin tosielämässä, vaikka musta ei olisikaan erikoisrajalääkäriksi.

"Tarvitsen poikaystävän, koska oon lyhyt tyttö, enkä ikinä ylety mihinkään."
En tarvitse. Mulla on pitkä pikkusisko! Sitä paitsi oon aika hyvä kiipeilemään pitkin kauppojen hyllyjä ja aina löytyy joku jakkara tai vastaava, minkä päälle kiivetä. Toisaalta olisihan tavaroita hyllyjen ylimmiltä tasoilta noukkiva poikaystävä paljon kätevämpi, mutta en mä kuitenkaan poikaystävää tätä varten tarvitse. 

"Tarvitsen poikaystävän mun viereen nukkumaan, koska mun huone on niin kylmä."
En tarvitse. Mulla on lämmin untuvapeitto. Sitä paitsi mun on ihan super vaikea nousta aamuisin sängystä ja voin vaan kuvitella, miten vaikeeksi se muuttuisi siinä vaiheessa, kuu mun vieressä nukkuisi joku komistus. 

"Tarvitsen poikaystävän siivoamaan, pesemään pyykkiä ja laittamaan ruokaa."
En tarvitse. En anna kenenkään koskea tavaroihini, joten joutuisin joka tapauksessa siivoamaan itse. Äiti pesee pyykkiä ja pikkusisko tekee ruokaa, joten poikaystävälle ei ole käyttöä.

"Tarvitsen poikaystävän, koska muillakin on."
Lol. Ehkä huonoin syy ikinä. Mä en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka vertaavat itseään koko ajan muihin. Oikeasti tosi surullista katsoa paria kaveria, joilla on hirveä epätoivoinen hakupäällä, koska kavereillakin on poikaystävä, niin heidänkin on pakko saada joku. Ei se oikea tolla tyylillä löydy tai jos löytyy, niin mä jätän mielummin löytämättä. 

"Tarvitsen poikaystävän, koska...hmm..."
En tarvitse, koska en enää edes keksi yhtään naurettavaa syytä, miks tarvitsisin...

Tämän joulukalenterin parittomat luukut olivat nyt tässä. Hyvää joulua vaan kaikille! :)


Groom

0 kommenttia: