BLOGGER TEMPLATES »

lauantai 4. joulukuuta 2010

Jätkäluukku 4

Jätkäluukku 4 ei ole jätkäluukku, se on miesluukku. Tämä on omistettu Miehelle isolla M:llä.

Mun miesmaun perustana on tasan yksi mies, enkä nyt ihan osaa päättää, onko se tää mies itsessään vai yksi hänen kuuluisimmista roolihahmoistaan. Ei liene enää yllätys, jos kerron puhuvani näyttelijästä.

David Boreanaz alias Seeley Booth on mun unelmien mies.


Katsokaa nyt sitä. Se on
- raamikas
- lihaksikas
- brune
- nallekarhumainen
- ruskeasilmäinen

Eikö nää riitä jo alkuun?


Lisäksi Bonesissa Boreanazin hahmo on liian symppis. Boothilla on takanaan traumaattinen lapsuus ja ura tarkkampujana, mikä painaa häntä. Hän on suojelevainen, rakastava ja kohtelee partneriaan kuin kukkaa kämmenellä ja suojelee työtiimiään välillä jopa henkensä uhalla. Hänessä ei tunnu olevan minkäänlaisia vikoja (skipataan ne kaksi faktaa, että hän on keksitty hahmo ja aivan liian täydellinen).

Booth on yksinkertaisesti täydellinen mies. Ja mä olen seurannut Bonesia siitä lähtien, kun olin 14. Ei varmaan liene yllätys, että katsoin ennen tätä postausta kaksi jaksoa Bonesia?

~ indeed

Kuvat: David Boreanaz Web

1 kommenttia:

Nina kirjoitti...

Bones on paras :) Mää kyllä sanoisin että Booth on parempi kuin David, se on ollut wikin mukaan ex-Playgirlin kanssa naimisissa...