BLOGGER TEMPLATES »

maanantai 20. joulukuuta 2010

Jätkäluukku 20

Yes mom, every guy I talk to is my boyfriend.

Mun periaatteessa piti blogata eri jutusta, mutta ajanpuutteen ja tyhjän pään takia aattelin siirtää sen aiheen suosiolla 22. tai 24. päivään. Se voisi kyllä laajuutensa vuoksi sopia aattopäivän luukuksi... ;) Pidän teitä nyt siis muutaman päivän jännityksessä!

Musta on tullut aika neuroottinen sukulaisten suhteen! Mietin aina, että kun joku, joka on linkitetty mutsiin ja muhun, näkee mun kommunikoivan jonkun jätkän kanssa, niin se joku juoruaa heti mutsille. Odotan koko ajan, että jostain puun takaa tulee kysymys "NO KUKAS SE POIKA XXX ON?". Nytkin odotan, että kun nään serkkuani seuraavan kerran, se tulee kyselemään multa Renkaanvaihtajasta, jonka kanssa ollaan aika aktiivisesti härötty toistemme tilapäivityksissä. Ja voi vakuuttaa, että mulla ja RV:llä ei todellakaan ole mitään juttua menossa!

Eka oire tästä neuroottisuudesta tuli joskus viime talvena, kun irvailtiin erään söpisjätkän (jälkiedit: = Pehmiksen) kanssa toisillemme bussipysäkillä ja yhtäkkiä huomasin, että äidin työkaveri ja samalla meidän perhetuttu oli siinä! Odotin ihan paiseissa varmaan viikon sitä, että tää henkilö olisi juorunnut siitä, kuinka flirttailin jonkun komean pojan kanssa. Sain kuitenkin huokaista helpotuksesta.

Nyt. Nyt mä olen hyvin neuroottinen mun serkun vuoksi. Ei se mitään ole nähnyt, mutta tajusin jossain vaiheessa, että sehän pääsee seuraamaan mjun elämää aika reaaliajassa Facebookissa! Aiemmin saatoin sivuuttaa tän asian ajattelemalla, että ei se ehkä lue mun tiloja ja kommentteja niin tarkasti, mutta nyt se ainakin on nähnyt mut ja RV:n naljailemassa toisillemme. Serkku oli käynyt kommentoimassa jotain mun statukseen ja Renkaanvaihtaja päätti tuoda myös omat ajatuksensa ilmi kyseisestä aiheesta. Pian mun serkku kommentoi jatkoa omalle jutulleen ja nyt soppa on valmis. Odottelen tässä jonkun aikaa kuin tulisilla hiilillä, josko mun serkku olisi riittävän nykyaikainen tajutakseen, että mulla ei oo juttua jokaisen vastaantulevan jätkän kanssa.

En mä kai muuten olisi niin hullun vainoharhainen, mutta mun miesasiat kiinnostavat kaikkia niin kamalasti! Ja Facebookin välityksellä naljailu on toki selvä merkki flirtistä ja molemminpuolisesta kiinnostuksesta, jepjep.

Tajusin muuten, että bussipysäkki-irvailusöpisjätkällä ei ole bloginimeä eikä sitä ole esitelty täällä! Pitääkin ottaa asia puheeksi Groomin kanssa...

~ indeed

0 kommenttia: