BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Jätkäluukku 22

Mä tajusin muutama päivä sitten, että täällä blogin puolella ei ole esitely yhtä jätkää! Tää tyyppi on jopa aika tärkeä, joten päätin korjata asian pikimmiten.

Pehmis on Se Aito Ja Alkuperäinen Lehmäpolku. Koko lehmäpolun käsite ("jätkä jonka avulla päästään eroon jonkun toisen jätkän ajattelemisesta") on muodostunut Pehmiksen olemuksesta. Ykkösvuonna mun kiikarissa oli nykyinen Groomin exEKM, mutta joskus ykkösen keväällä päätin, että nyt alkaa riittää. Päätin, että ryhdyn ihastelemaan jotakuta muuta, koska Gex oli tuolloin varattu ja oli yksinkertaisesti idiotismia, että mä roikuin jossain varatussa jätkässä. Niinpä mä päätin ettiä jonkun muun ja Pehmis oli luonnollinen siirtymä, koska se oli Gex:n kaveri.

Miksi Pehmiksen nimi on Pehmis? Me puhuttiin joskus Groomin kanssa mesessä lehmäpoluista ja muista sellaisista, niin Groom typosi lehmiksen pehmikseksi. Mulla on joku hatara muistikuva, että se typo olisi kaiken lisäksi liittynyt Pehmikseen! ("[Pehmiksen nimi] on huono pehmis ... eiku lehmis") Eilen sitten toin tän asian esille ja päätettiin (eli Groom päätti), että tästä jätkästä tulee Pehmis.

Groom ei osaa suhtautua Pehmikseen kuin muihin jätkiin, koska se suhtautuu siihen enemmän kaveripoikana kuin potentiaalisena maisemana. Mä taas en ole ennen abisyksyä ollut oikein missään tekemisissä sen kanssa, joten mulla on periaatteessa parempi tilanne! Se on sen verran kiva tyyppi, että voin ihan hyvin käyttää sitä päivän piristäjänä silloin, kun ottaa vähän päähän. Tai siis meillä on yhteinen äikänkurssi ja puhellaan siellä kolmistaan (minä, Pehmis ja yks yhteinen kaveri) kaikenlaista asiaan liittymätöntä. Tää on siinä mielessä kiva tyyppi, että se puhuu myös oma-aloitteisesti, vaikka sille ei suoraan puhuisikaan. Tai siis viimeksi viime tunnilla puhuin kaverille siitä, että katon sarjoja enkkuteksteillä ja Pehmis liittyi keskusteluun.

Lisäksi se on tosi mutkaton ihminen. Siihen pystyy suhtautumaan kuin kaveriin, koska se itsekin suhtautuu suhun kuin ihmiseen. Se on niitä ihmisiä, jotka käyttää ja ymmärtää sarkasmia ja pientä piruilua oikein ja musta on yksin kertaisesti hauskaa, että jotakuta pystyy kiusoittelemaan pelkäämättä, että se joku ottaa itseensä.

Se on toki myös hyvän näköinen. Pehmis on niitä harvoja blondeja, joihin oon iskenyt silmäni, mutta toisaalta hyvä pituus ja siniset silmät ajavat myös asiaansa tehokkaasti. Kuitenkin se on myös todella fiksu (kertoi selittäneensä hissan YO:ssa esim. mustan surman vaikutuksesta mm. ajan populaarikulttuuriin ja saikin hissasta pistettä vaille L:n), harrastaa jotain itsepuolustustaistelulajia, ei dokaa ja on superhyvä enkussa. Voisin oikeestaan syödä sen koska se on niin söps.

Pehmis on esiintynyt neljässä tai viidessä blogipostauksessa ennen tätä ja voisinkin käydä muokkaamassa näihin postauksiin maininnat, että kyseessä on mun Aito Ja Alkuperäinen Lehmäpolku.

~ indeed

0 kommenttia: