BLOGGER TEMPLATES »

perjantai 10. joulukuuta 2010

Jätkäluukku 10

Mä rakastuin eilen sydänjuuriani myöten. Surullista on, että tää mies asuu aavan meren tuolla puolen Obaman vallan alla.



Tyler Ward - Teenage Dream (Katy Perry Acoustic Cover)


Siis. Katsokaa. Sitä. Ei tuommoinen voi olla totta. (Kitaristi tosin sanoi mulle, että sitä ääntä voi aina muuttaa tietokoneella, mutta myönsi kuitenkin ton olevan tosi hyvä cover ja että kyllä Ward osaa myös laulaa.) (Ja kyllä, linkitin tän biisin aika monelle, koska olin niin sekaisin.) Toi video oli todellakin rakkautta ensi silmäyksellä ja nyt kerron, miksi!


Aloitetaan siitä, että mies + kitara = ♥
Tyler on söpö. Supersöpö. Sillä on mun mielestä kivat hiukset (oon ihan pähkinöinä lyhyisiin hiuksiin) ja sen koko olemus tossa videossa huokuu hyväntuulisuutta ja rentoutta. Tosta videosta oikeasti näkee, kuinka se nauttii ton biisin soittamisesta ja kuinka se on sinut itsensä kanssa. Lisäksi söpöyspisteitä ropisee siitä, että Tyler muutti biisin sanoja lapsiystävällisemmiksi, koska alkuperäiset sanat eivät ihan istuneet sen omaan suuhun. Mä pidän myös Katy Perryn alkuperäisestä versiosta, ja kuuntelinkin sitä muutama kuukausi sitten 24/7, mutta tää ei jää yhtään huonommaksi! Yleensä karsastan covereita, mutta Tyler on niin ihana, ettei tästä voi muuta kuin tykätä.

Lisää söpöyspisteitä: paljaat varpaat! Mä en oikeastaan edes tykkää katsella ihmisten jalkoja, mutta tässä tapauksessa on ehkä maailman suloisinta, että Tyler soittaa ilman kenkiä tai sukkia. Vähän niin kuin villasukatkin tekevät jätkästä monin verroin hellyyttävämmän niin sama juttu paljaiden jalkojen kanssa. Muistan kuinka viime keväänä olin ihan myyty Groomin exEKM:n kohdalla, koska se oli matikantunnilla paljain varpain.

Eikä unohdeta Tylerin hymyä. Katsokaa vaikka sitä ekaa chorusta, missä se hymyilee ja keikistelee kameralle. ♥ Pienemmästäkin on mun jalat menneet pehmeiksi ja tuollainen vilpitön hymy yksinkertaisesti saa mun sydämen pysähtymään. (Oikeasti taisin ekalla katselukerralla unohtaa hengittää, mutta se on vain yksityiskohta...) Voisin käydä rengastamassa tuon miehen jo pelkästään sen hymyn takia. Vielä kuitenkin oon tyytynyt vain fanittamaan Tyleria Facebookissa ja stalkkaamalla sen sivua YouTubessa. (olenhan pro... eiku godstalker)

Tyler olisi tulossa Lontooseen ensi huhtikuussa... Ehkä voisin ottaa tuolloin äkkilähdön Britteihin ja käydä kosimassa sitä. Mä oon niin hellyyttävä ja mukava tapaus, että varmasti kävisi flaksi. :) Tai ehkä voisin kirjoittaa sille piiiiitkän kirjeen, jossa kerron tunteistani ja ilmoitan olevani vapailla markkinoilla!

Tai sitten pysyn päätöksessäni, että oon nyt onnellinen sinkku ja keskityn esim. ylppäreihin. Mun pitäisi kuitenkin saada lakki keväällä ja Tyler ei ehkä mahtuisi mun maailmaan vielä. ;( Tyydyn siis kuuntelemaan tulevaa aviomiestäni Spotifysta ja hakkaan YouTubessa tuon videon replay-nappia hamaan iäisyyteen saakka.

~ indeed

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Miska tota mulle joskus hehkutti ku on hyvä ääni ja kaikkee!

Mun makuun liian tommonen öö, sokeripala? :D Äänen pitäs olla matalampi ja miehekkäämpi enkä kyl tykkää tosta hiustyylistäkään, vähän liikaa yritystä!

Mites tää nyt menee näin päin ku normisti sä haluut ne miehet ja mä ne neidit!

Unknown kirjoitti...

Oon pari kertaa suunnitellu tekeväni tommonen brittikosimisreissun Mitch Hewerille!

indeed kirjoitti...

Hahaha. :D Ehkä se meidän käymä käännytyskeskustelu herkkismiehiin teki tehtävänsä! Tai sitten mun aivot on jäätyneet tuolla monsteripakkasissa. ;(

Brittikosimisreissut on aika yleisiä! Tosin mä kans mietin vuosi sitten kosimiskeikkaa Saksaan, kun rakastuin The Baseballsiin...