BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Jätkäluukku 15

Mä aattelin pohtia tänään vähän ikäeroja, koska on 15. päivä! No okei, ei tolla päivällä ole mitään tekemistä asian kanssa. Tai tavallaan on, koska mun ehdoton lätkäjätkärakkaus 4 ever on Tuomo Ruutu ja Tuomon pelinumero on 15... ja Tuomon takia mun haarukka jätkien suhteen ulottuu sinne -83:siin asti. Oikeaastaan se ylettyy kyllä vaan Tuomoon asti, tai noh, mä toivon, että se ylettyisi Tuomoon asti, mutta tossa on tollanen pikku Atlantti välissä joten...se siitä....

Meijän koulussa on viime aikoina kohistu aika paljon eräästä tuoreesta pariskunnasta. Tää jätkä on abi, pari vuotta meitä muita abeja vieläpä vanhempi eli vuosimallia -90 ja tää tyttö puolestaan on ykkösellä eli vetänyt ekaa kertaa henkeä -94. Eihän 4 vuotta periaatteessa ole edes paha ikäero, mutta tässä tapauksessa toi jätkä on jo 20-vuotias ja tytössä melkein  roikkuu vielä lappu "sakkolihaa!".Vaikka sanotaan, että tytöt kehittyy poikia nopeammin (mikä on myös täysin totta!) niin en silti ymmärrä. Neljä vuotta tämän ikäisille on kuitenkin aika paljon. 16-vuotias on kuitenkin vielä niin lapsi ja mitä mä tota jätkää yhtään tunnen, niin toi jätkä ei ole mikään ihannepoikkis 4 vuotta nuoremmalle. Mä tiedän tostakin jätkästä sellaisia asiota, että mua vähän pelottaa ton tytön puolesta. Toi jätkä on kyllä muuten tosi hyvä tyyppi ja on ollu mulle aina kiva, mutta se osaa olla sellanen kusipää, että oli se 16-vuotias miten kypsä tahansa, se ei ole tarpeeksi kypsä seurustelemaan tämän tapauksen kanssa.

Vähän shokki oli myös tässä yhteydessä kuulla eräältä toiselta jätkältä, että niiden joukkueessa on ihan normaalia seurustella 3-4 vuotta nuorempien tyttöjen kanssa. Mulle tulee jo pedofiili-olo jos mä pidän jotain vuotta nuorempaa jätkää hyvännäköisenä! Mulle ei tulisi mieleenkään kattoo 4 vuotta nuorempia sillä silmällä, saati sitten seurustella niin nuoren kanssa! Herran jumala, niillähän on vielä kotiintuloajat ja karkkipäivä lauantaina! Ja ziiiiisus, nehän on mun pikkusiskon ikäsiä!

Nyt mä puhun itteni vähän pussiin, mutta ei se mitään, niinhän mä aina puhun. Samaan aikaan ku mä kammoksun tota, että mun ikäset jätkät seurustelee nuorempien tyttöjen kanssa, mä valehtelisin, jos väittäisin, etten voisi itse seurustella 4 vuotta vanhemman kanssa. Totta helvetissä mä voisin! Mutta jotenkin mä näen, että se olisi kuitenkin eri asia, vaikka eihän se oikeastaan ole. Mun tilanne on kuitenkin erilainen. Mä oon 18 ja ylittänyt sakkoliharajan jo aikoja sitten (2,5 vuotta sitten köhköh) ja oikeesti mä väitän olevani kypsempi kuin 16-vuotias. Mä olen muutenkin aina ajatellut, että jätkän tulisi olla vanhempi, mielellään kuitenkin max. 2 vuotta. Nuorempiin jätkiin mä suhtaudun vieläkin sakkolihana, vaikka ne ei sitä enää edes olisi. Poikkeuksena kuitenkin mun kanssa samaa vuosikertaa olevat, loppuvuodesta syntyneet. Niitä mä voin katsella sillä silmällä ja...noh niitä mä oon katellu vähän liikaakin sillä silmällä...ja indeed myös!! Mutta heti jos jätkän syntymävuosi on muotoa mun syntymävuosi + jotain se on sakkolihaa.

Mitä tohon mun haarukkaan tulee, niin ei se oikeasti ylety sinne -83:siin asti. Ei mulla mitään ylärajaa periaatteessa ole, mutta olisi kiva, että se jätkä olisi kuitenkin suht samassa elämäntilanteessa mun kanssa eli max. 4-5 vuotta vanhempi. Silti mä olisin valmis matkustamaan rapakon toiselle puolelle, jos saisin seivästettyä Tuomon haarukkaani! Mutta Tuomo onkin ehdoton poikkeus. Tuomo on mun rakkauspakkaus ja jos joku nyt kuvittelee, että mä olen taas pinnallinen ja tykkään Tuomosta, koska se on hot (mitä se ehdottomasti myös on!) niin ikävä tuottaa pettymys. Syy, miksi mä tykkään Tuomosta niin mahdottoman paljon, on sen tapa kirjoittaa. Mä rakastuin sen "päiväkirjateksteihin", mitä se julkaisi sen kotisivuilla. Niitä tekstejä lukiessani mun kunnioitus Tuomoa kohtaan nousi niin vahvaksi, ettei sitä kunnioitusta kukaan voi koskaan kaataa. Mä olin silloin nuorempi ja pidin niitä tekstejä tosi kypsinä. Olisi kiva päästä lukemaan niitä nyt uudestaan, koska ensimmäiset juttunsa Tuomo kirjoitti abivuonnaan. Eli vaikka Tuomo on mua 9-vuotta vanhempi, niiden juttujen kautta mä voisin hetken aikaa nauttia siitä 18-vuotiaasta Tuomosta ja olla sen kanssa samanikäinen. 


Groom

0 kommenttia: