BLOGGER TEMPLATES »

perjantai 17. joulukuuta 2010

Jätkäluukku 17

indeed sanoi, että mun pitäisi blogata Jenkkipojasta, joka on kylläkin nykyään Sveitsipoika ja itseasiassa tällä hetkellä Suomessa. Mä näinkin sen tänään, kun se oli käymässä meidän koulussa, mutta en mä kuitenkaan taida siitä blogata. Oikeesti, nyt on jo 17. päivä ja mulla alkaa mielikuvitus loppua. Siksi oonkin nyt niin tylsä, että raportoin vaan tästä päivästä, mutta yritän nostella mahdollisimman paljon jätkähighlighteja.

Aamu alkoi taas yhteisellä bussimatkalla pysäkkipojan kanssa (nyt en oo kyllä ihan varma, onko tästä tapauksesta raportoitu aiemmin, mutta kysessä on yksi söpisjätkä, joka tulee meidän kanssa samalta pysäkiltä ja kulkee samalla bussilla...). Oon nyt vähän tylsä, mutta tän enempää sanottavaa mulla ei pysäkkipojasta tällä kertaa ole :D

Perjantaiaamun kunniaksi me päästiin harjoittelemaan kuva-analyysejä äikän tunnilla. Meijät jaettiin pieniin ryhmiin ja eteen lätättiin kasa kuvia, mitä sitten piti tulkita ja lopputunnista tulkinnat piti esittää mulle ryhmälle luokan edessä. Oli kyllä pikkasen pokassa pitelemistä, kun vuoroon astuivat exEKM ja MrB ja niiden alaston mieskuva. Oli niiden ryhmässä vielä kolmaskin kaveri, joka hoiti puhumisen oikeastaan kokonaan. Nämä kaksi sen sijaan näyttivät olevan enemmänkin koristeena siellä edessä. Niiden tulkinnat siitä kuvasta olivat suoraan sanottuna ala-arvoisia, eikä ne selvästikään yhtään ymmärtäneet, mistä koko tehtävässä oli kyse. Vieressä istuva kaverini päättikin sitten tarttua näihin ala-arvoisiin tulkintoihin ja oikeesti, tällä kaverilla on uskomaton kyky tappaa muut nauruun! Ihan sama, mitä se sanoo, mä en vaan voinut olla nauramatta. exEKM kyllä yllätti istumalla puolet niiden esitelmävuorosta selkä muuhun luokkaan päin. No käy se toki niinkin...

Tämän tunnin jälkeen mulla olikin sitten aivan megapitkä hypäri, jonka aikana mä sitten näin sveitsipojan (exjenkkipoika). Se oli ihan yhtä hyvännäkönen, kun pari vuotta sitten, mutta mun kipinä sitä kohtaan on jo sammunut kokonaan. Tämän todettuani mä käänsin selkäni ykkösrakkaudelle ja marssin kahvilaan tekemään läksyjä. Puoli täydessä kahvilassa mä sitten törmäsin kakkosrakkauteen, eli exEKM:ään. Nyt mä olin ekaa kertaa nähnyt ykkösrakkauden ja kakkosrakkauden minuutin sisällä ja kyllä tässä nyt niin kävi, että kakkosrakkaus vei voiton aika 100-0. Mun mielestä oli kyllä aika hämmentävää, että exEKM istui yksin kahvilassa, kun ainakin viidellä sen hyvällä kaverilla oli myös samaan aikaan hypäri ja ne kaikki muut olivat ruokalassa...

Päivän viimeiseltä tunnilta erikoismaininta menee indeedin tuoksumaisemalle, joka kierteli ympäri luokkaa jakamassa karkkia. Jos se olisi ollut joku muu tai mua ei väsyttäisi näin paljoa, mä varmaan ihkuttaisin sitä hamaan tappiin asti, mutta työt kutsuu jälleen huomenna, joten jätän tämän nyt tähän.


Groom

0 kommenttia: