BLOGGER TEMPLATES »

tiistai 7. syyskuuta 2010

Boooooooooooring

Voin kertoa, että tää vuosi tulee olemaan sata kertaa tylsempi kuin viime kevät. Viime keväänä oli vielä aikaa ja tarmoa keskittyä raportointiin ja noista kaksilahkeisista pystyi vielä löytämään jotain uutta. Nyt se uutuudenviehätys alkaa kadota... Siispä tämänhetkisiä mietteitä!

Mr. Badass
MrB ei ole enää mulle enemmän kuin maisema. Se päätyi ykkösmaisemaksi Ykkösmaiseman tilalle, koska ei mua enää varsinaisesti kiinnosta sen tekemiset. Siitä tuli liikennemerkki, päivän piriste. Ykkösmaisemana sillä on etuuksia (aka huomioin sitä edelleen), mutta muuten se on sitten vähän seinä. Uutta putkeen ja sillai. Se ei saanut tilaisuutta olla mun abirakkaus, sorry honey. (se muuten oli taas leikannut hiukset ja mun oli hankala pitää pokkaa tänään tunnilla, koska se istui mun edessä ja mulla oli jatkuvasti suora näkymä siihen)

Ykkösmaisema
Ykkösmaisema on saanut etuliitteen ex. Ihan vain siksi, että sen hiukset näyttävät tyhmiltä ja siitä on tullut jotenkin tosi tylsä. Musta on nykyään hauskempaa olla kattomatta sitä, koska silloin se saa karvaan tappion huomatessaan, että ignoraan sen. exYkkösmaisema on nykyään siis vain maisema, jonka lihaksia voi ihailla paremman puutteessa. Kiitos ja näkemiin.

Jenkkipoika
Eli se, joka lähti vaihtoon rapakon taakse. Se ei koskaan tullutkaan enää takaisin meidän kouluun, joten moimoi vaan abitoivo! Mä rehellisesti sanottuna muista Jenkkipoikaa erityisen hyvin ykkösvuodelta, mutta Groomin vaahtoaminen ja Faaaaaaaaaacebooook ovat auttaneet paljon. Jenkkis oli kyllä pari viikkoa mun lehmäpolku ykkösen keväällä, joten en ihan hakoteillä ollu sillonkaan!

Groomin exEKM
Olkoot nyt Gex, koska en jaksa kirjottaa. Gex oli mun ykkösrakkaus ja ihan kelvollinen siinä hommassa. On se edelleenkin kelvollinen maisema pörrötukkansa ja lihastensa kanssa, mutta ei se oikein muuten sytytä. Toki sillä on kivat silmät ja kasvonpiirteet ja se on fiksu ja sillai, mut out with the old, in with the new, kiitos!

indeedin Tuoksumaisema
Tykkäilen edelleen sen paidoista (paitsi ehkä siitä, mikä näyttää kuningatarhillon väriseltä...), vaikka Groom ei sen paitacomboja arvostakaan. Ja on se toki edelleen hyvässä lihassa... Ja opiskelee ahkerasti. Ja vilkuilee välillä oudosti. MUTTA silti jokin on kadonnut ja oon tästä kovin suruissani. :( Sitä oli sentään ihan kiva katella, vaikka se vähän ylilihaksikas onkin.

Snoukkapoika
Snoukkis. ♥ Tässä ihmisessä on sitä jotain. Vaikka se ei ole koskaan ollut maisemaa kummempi, niin se ei ole koskaan myöskään menettänyt paikkaansa. Sen jälkeen, kun Snoukkis kohosi Hyvien Pisteiden Poikiin (ainakin mun rankingissa, Groomista en tiedä), se ei ole pudonnut pykälääkään. Näyttää hyvältä, tuoksuu hyvältä, pukeutuu kivasti, puhuu fiksuja. Aiiiika perfect, mutta silti jokin puuttuu. Ehkä Snoukkis on liian kiltti poika?

Onneksi mulla on Kitaristi, johon törmättiin tuossa kuukausi sitten. En oikein ota selvää tän herran aikeista vielä, mutta pitkänpitkät FB-jutustelut herättävät epäilyjä...

~ indeed

0 kommenttia: