BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikko 25. elokuuta 2010

Mielenterveys koetuksella

Joo...Näin pitkään se mun uusi hieno ja hyvä elämä kesti. Mut hei ihan oikeesti! Ei kukaan tervejärkinen ihminen voi eka istua koko päivää koulussa ja sen jälkeen lukea koko päivää! Ei vaan pysty! Mä yritin ja lopputuloksena oli super kamala stressi ja hermoromahdus! Tänäänkin mä tulin koulusta kotiin suunnitelmissa lukea ylppäreihin. Mun maailma järkkyi, kun mun luottokynästä loppui muste. Mä en kelpuuta mitään muuta kynää muistiinpanojen tekemiseen ja mun maailma kaatui ton kynän kuolemaan. Oikeesti ihan hirvee kriisi tollasesta asiasta. Pitäiskö vähän löysätä? Tätä vauhtia mä en selviä hengissä kirjotuksiin asti!

Niin joo tosiaan, mun piti avata tota koulupuku juttua. Mun mielenterveys järkkyy exEKM:n vaatteiden takia. Me istuttiin eilen ruokalassa ja indeed bongas sen ennen mua. Se ei sanonut mitään, mutta ilmeestä näki, että se on nähnyt jotain. Kun mulle selvis, että se "jotain" oli exEKM päällään vaalea (melkein valkonen) pitkähihainen, napit ylhäältä auki, teki aika tiukkaa istua hiljaa paikallaan. Mieli ois tehny kääntyä salamana ympäri, pomppaa pöydälle ja huutaa "MISSÄ?!?" Onneksi mulla oli sillon vielä vähän järkeä päässä. 

Se järki ei tosin auttanut enää siinä vaiheessa, kun exEKM paitoineen siirtyi istumaan niin, että mulla oli täysin esteetön näköyhteys siihen. Meinas mennä makkarakeitot henkitorveen, kun se yhtäkkiä tarras kiinni niistä harottavista paidan reunoistaan ja kurkkas paitansa sisään. Se paita oli vielä sellaista kangasta, että siitä aivan varmasti näkyi läpi, jos vaan on tarpeeksi lähellä. Tän takia mä haluan koulupuvut!

Ottaen huomioon, että Ykkösmaisema (sekin taitaa kyllä kohta saada etuliitteen "ex") koetteli mun mielenterveyttä jo aamulla vetämällä penkkipunnerruksia valkonen (t_i_u_k_k_a) T-paita päällä suoraan mun silmien edessä, mun keskittymiskyky päivän vikalla tunnilla oli aika vahvasti miinuksella. Mut onneksi mulla oli vaan matikkaa, mistä en tajua muutenkaan yhtään mitään!

Tää saa luvan riittää tältä kertaa, koska mun pitää mennä lukemaan loppuun...no en ees muista, mikä mulla jäi kesken, mutta kuitenkin. 


Groom


0 kommenttia: