BLOGGER TEMPLATES »

torstai 19. elokuuta 2010

Aina ei mee nallekarkit tasan

Mä niin pitkään ja hartaasti venasin, että tää päivä koittaa ja meillä alkaa vihdoin valinnaisliikka. Valinnaisliikka, mikä on satavarmaan täynnä kuumisjätkiä, koska
a. ne selvästi pitää urheilusta (tämän yksinkertaisen johtopäätöksen voi tehdä nopealla vilkaisulla) 
b. tässä palkissa ei ollut mitään muutakaan kivaa, mitä valita (paitsi matikka, mutta eihän ne nyt siellä voi olla, koska nehän on tietty mun kaa samassa ryhmässä!)
c. liikkakurssit on hyviä täytekursseja ja kaikkihan tarvii täytekursseja
ja d. me oltiin indeedin kanssa tällä kurssilla, koska oltiin varmoja, että kuumisjätkätkin on siellä.

Kun me sitten aamulla käveltiin liikkasaliin, mä olin jo henkisesti varautunut pitämään naamani peruslukemilla ja varmaan edes turha mainita, että epäonnistuin siinä taas täydellisesti. Siellä salin lattialla nimittäin istui 20 TYTTÖÄ. JUMALAUTA 20 TYTTÖÄ! JA NOLLA JÄTKÄÄ! NOLLA! Oli niitä aluksi ollut kuulemma kaksi, mutta nekin säälittävät pelkurit olivat lähteneet karkuun. Mä en ymmärrä! Jos me oltais oltu indeedin kanssa kahestaan 20 jätkän kanssa, niin arvatkaa kaks kertaa oltaisko me jääty vai oltaisko me jääty! Sen lisäksi, että mut oli taas petetty, meillä oli sitä helvetin tennispallomukilointia, mitä jotkut tykkää nimittää rentoutukseksi. Mä inhoon sitä! Jotta tämä aamu yltäisi täyteen maksimaaliseen kamaluuteensa, me jouduttiin vielä kirjottamaan meidän tavoitteista ja motivaatiosta.
1. Tavoitteet: Heittää exEKMaa vahigossa koripallolla takaraivoon tai vaihoehtoisesti tehdä säbässä muutama maali sen selän taakse tai jos maalinteko ei luista niin iskeä mailalla vahingossa...jonnekin. Herraa ei kuitenkaan näy täällä, joten mulla ei nyt ole tavotteita tälle kurssille. 
2. Motivaatio: Mun motivaatio katos, kun mä astuin saliin.
(oikeesti mä taisin kirjottaa siihen paperiin kaksi sanaa: Osallistun aktiivisesti tunneilla ja oma terveys...oho, viisi sanaa)

Seuraavaksi mulla oli sitten, ah niin ahdistavaa ruotsia. Mä kyllästyin aika äkkii substantiivien... johonki... ja siitä alko taas tekstaus indeedin kanssa:
Groom 11.53: Sä niin haluisit olla Tyttö1, Sun tuoksumaisema edessä ja MrB vieressä ;)
indeed 11.54: No en oo Tyttö1 :P
Groom 11.54: Mut haluisit olla! :P
indeed 11.55: En
Groom 11.55: Kyllä
indeed 11.57: Ruotsintunti. En
Groom 11.57: MrB. Kyllä!

Sitten koittikin päivän hauskin osuus! Ruokailu. Indeed tuli meidän jälkeen pöytään ja sai heti kuulla kovaa arvostelua haarukasta, jonka se pönttäpää oli jo ehtiny tökätä ruokaan. Se ei kestänyt kuunnella ja lähti vessaan. Abeja kun ollaan ja käyttäydytään sen mukaisesti, päätettiin sitten vaihtaa sen haarukan tilalle lusikka (kaikki muut söi lusikoilla, koska haarukat oli aiemmin loppu). Ai, että meillä oli hauskaa, kun se tuli takas ja kiskas sen lusikan siitä riisikasasta. Erittäin kypsää toimintaa, mutta kaikki on nukkunut enemmän tai vähemmän vähän ja huonosti ja stressaa kirjoituksia, joten toimintakin on sitten sen mukaista. 

Pikku hiljaa kaikki alkoivat valua takaisin tunnille ja jäätiin indeedin kanssa siihen kahestaan istumaan. Me väiteltiin paikalla olevien jätkien ruutupaidoista, mitkä niistä näyttävät pöytäliinoilta. Oikeesti jotkut ruutupaidat toimii ja jotkut näyttää just siltä, että rahat on loppunu ja äiti on väkertäny poika paralle pöytäliinasta paidan. Joo okei, mä tykkään tavallaan ruutupaidoista (kauluspaitojahan ne enimmäkseen on ja kauluspaidat on yleensä ottaen kivoja), mutta silti useimmat niistä muistuttaa pöytäliinoja. exEKM on myös löytänyt paikkansa pöytäliinojen ihmeelliseen maailmana. Se ei ole aiemmin hirveemmin harrastanut ruutupaitoja, mutta me ollaan oltu nyt kolme päivää koulussa ja sillä on kahtena päivänä ollut ruutupaita. Sama paita tosin. Ei sillä, että mä sitä enää kattelisin! En toki! Se paita vaan oli tosi räikee, sitä mä en voisi kuvitella meidän keittiön pöydälle...mun huoneen lattialle kyllä...

Seuraavalla tunnilla oli matikkaa ja tämä jakso osoittautui melkoiseksi MrB jaksoksi, viidestä kurssista kolme yhteistä. Tää on nyt virallisesti neljäs jakso putkeen ilman yhteisiä kursseja exEKMn kanssa. 21 kurssia, eikä yhtään yhteistä. Oikeestaan meillä ei ole ollut yhtään yhteistä kurssia sen jälkeen, kun se sai tietää. Mikä on varmaankin vaan hyvä. Varsinkin nyt ennen kirjotuksia on ihan hyvä, etten mä hirveesti nää sitä, koska se on edelleen hyvännäkönen. Toisaalta se ois saattanu tuoda vähän vakautta mun elämään. Nyt mä nimittäin haen virikkeitä muualta. Ekana päivänä mä katoin, että mun yh:n kurssilla saattais olla yks hyvännäkönen jätkä. Mä käyn tota kurssia uudelleen kirjoituksia varten, joten siellä kurssilla on pääasiassa ykkösiä. Se jätkä tosin on kakkosella, en mäkään ihan pedofiili vielä ole! Tänään ennen tuntia mä sitten katoin, että niitä onkin kaksi. Kaksi hyvännäköstä jätkää, enkä mä kuollakseni muista, kumpaa mä katoin pari päivää sitten. Tunnin jälkeen mun oli pakko kääntyä katsomaan niitä uudestaan ja silloin niitä olikin jo kolme! Kolme hyvännäköstä jätkää, eikä mulla ollut mitään hajua, kenet niistä mä olin bongannu eka! Todennäkösesti ne oli kaikki vaan jotain näköharhoja...


Groom

ps. Laskin tossa huvikseni montaks tekstaria tuli tänään indeedin kanssa vaihdettua: Lähetettyjä 27 ja vastaanotettuja 21... ja koko ajan ollaan oltu samassa rakennuksessa. Äiti, tän takia mulla on tekstariliittymä!


0 kommenttia: