BLOGGER TEMPLATES »

tiistai 23. marraskuuta 2010

Voi söpöläisiä

Arvatkaa mitä! Mulla on taas äikän proggis (deadline tuli ja meni...) työn alla, joten uutta blogipostausta pukkaa. ;D

Kaikki varmasti muistavat Groomin Nostajan? (vinkki) Ja Renkaanvaihtajan?

Ei saakeli nää nimet on kekseliäitä.

No mutta kuitenkin. Mä oon todennut molemmat poitsut aika mukaviksi tän jakson aikana ja tänä aamuna mua vähän viihdytti se, että ne ovat kovin välkkyjä poikia. Olin lievän aamuvitutuksen (nenä tukossa, vihlova kipu kädessä ja huonosti nukuttu yö) takia lintsannut ensimmäisen tunnin. Saavuin kuitenkin kiltisti toiselle tunnille ja kohtasin herrat N:n ja R:n. Meillä oli tänään eka ja toka tunti yhteisiä kursseja ja he olivatkin huomanneet, että loistin poissaolollani ekalla tunnilla! Nostaja siinä kysyi heti istuuduttuaan "Ja missäs SÄ olit ekalla tunnilla?" Ennen kuin itse ehdin suutani avata, niin mr. Renkaanvaihtaja totesi tietäväisenä, että olin ollut himassa. No shit, Sherlock! Kuitenkin toi oli ihan hauska sattumus, koska viime jakson aikana ei olisi tullut kuuloonkaan, että me oltaisiin edes moikattu toisiamme. :D

Toinen söpöys olikin tänään liikkatunnilla. Pelailtiin jotain vähän häröä pesistä muistuttavaa peliä ja mä olin luonnollisesti vähän pihalla ja huono. Olinkin aika yllättynyt, että yksi bodarijätkä alkoi neuvoa mua, kun oli mun vuoro roiskia sitä palloa kentälle! Ei olla tänkään tapauksen kanssa hirveen tuttuja ja keskustelujen yhteislukumäärä taitaa olla peräti nolla, mutta kuinkas ollakaan. Se neuvoi mua koko sen ajan, kun olin siinä pelissä mukana ja puhui tosi kivaan sävyyn! Enpä ois siitäkään jätkästä uskonut, koska Groom kerkesi haukkua sen joukkuepelitaidot jo viime keväänä.

Tajusin muuten vasta tänään, että Snoukkapoika ei olekaan meidän äikänkurssilla! Mulla on mennyt se kurssi niin pahasti laput silmillä (... tai no, oon katellu MrB:tä, exYkkösmaisemaa ja mun tuoksumaisemaa välillä), etten edes tajunnut koko asiaa ennen eilistä. Muuten jees, mutta eilen oli sen kurssin viimeinen tunti ja Snoukkis taisi kadota sen ensimmäisen tunnin jälkeen. No, oon muutenkin kulkenut pää puskissa koko tän jakson, ikävä kyllä.

Loppuviikosta mennää tsekkaa Groomin kanssa yks botski ja hyvällä tuurilla keksitään sieltä jotain kivaa kerrottavaa!
~ indeed

2 kommenttia:

Maija kirjoitti...

Sulla on kyllä hauska tapa kirjoittaa! :)

indeed kirjoitti...

Kiitti paljon! :)