BLOGGER TEMPLATES »

tiistai 2. marraskuuta 2010

Kasvukäyrä

Päiväkoti

Yök! Poikabakteereja!

Ala-aste

"Ai sä oot ihastunu?!"
"Jooo..."
"Uuuu! Onks se tyttö meijän luokalla?"
"Onhan se..."
"Uuuuu! Kuka?! Kerro heti!!"
"Enkä kerro...saat arvata"
...
"Mä en nyt tiiä yhtään kuka se on! Oon käyny varmaan kaikki tytöt läpi, eikä se muka oo kukaan!"
"Et oo sanonu kaikkii viel..."
"Oonhan! Oon sanonu ton ja ton ja ton ja ton...oon sanonu kaikki paitsi...en keksi! Kerro!"
"En kerro!"
"Kenet mä muka oon unohtanu...? Hetkinen...eikä!"
"Joo..."
"Minä?"
"Joo..."
...
"Aletaanks olee?"
"Okei"

Yläaste

Vitsi tol jätkällä on kivat hiukset...muuten se on kyllä ihan kusipää, mut vitsi sen hiukset on ihanat!

Lukio, 1. vuosi

Toi jätkähän on ihan kivan näkönen...ja se pelaa lätkää! Mut sil on tyttöystävä...se siitä. Onneks mul on matikka!

Lukio, 2.vuosi

Välillä olisi voinut ajatella muutakin kuin jätkiä...

Lukio, 3.vuosi

*räpsräps* "Voitko vaihtaa mun autoon renkaat?" *räpsräps*

Ajat muuttuvat. Ja minä niiden mukana. 


Groom

1 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

luonnehdinnat osuu aika nappiin. :D itsellä vielä tuo viimeinen vaihe käymättä läpi. Ja tuo "Aletaanks olee?"
"Okei". :D

P.s mukavaa luettavaa tämä blogi. :)