BLOGGER TEMPLATES »

maanantai 31. toukokuuta 2010

Tulin, näin ja...mitäs sitten?

Yhteenveto toukokuusta...ja vähän muustakin (=välttelen hissan lukemista viimeiseen asti!)

1. Kaikki koulujutut on ollu ilosesti myöhässä

2. Yhteenkään kokeeseen ei tullut luettua

3. Taidan vetää kivi-sakset-paperilla mitä menen uusimaan

4. Nytkin mun pitäisi lukea hissaa, eikä kirjottaa tänne

5. Mun pitäisi myös tehdä joku hissan mediaseuranta juttu, mitä olisi pitänyt tehdä koko jakson ajan

6. Mun piti panostaa tähän jaksoon

7. Mä en panostanut

8. Mun piti vetää laput silmille

9. Mä vedin laput silmille

10. Mä vedin ne kuitenkin äkkiä pois

11. Mä yritin päästä yli exEKM:stä

12. Erittäin huonolla menestyksellä

13. Mä yritin kehitellä vähän kaikista lehmäpolkua

14. Ekaks oli se jätkä sieltä matikan tunnilta, indeed kuitenkin sanoi, ettei se käy

15. Sitten mä yritin kehitellä siitä jätkästä lehmäpolkua, joka nosti mulle sen kynän ruotsin tunnilla. Se ei vaan sytyttänyt.

16. Sitten oli vuorossa söpishiuksinen blondi kaveri liikkatunneilta...sekään ei vaan toiminut

17. Näitä seurasivat yks supertreenattu pikkujätkä, Snoukkis, Ykkösmaisema noin niinkun esimerkkeinä

18. Mä taisin käydä kaikki mahdolliset ja mahdottomat jätkät läpi

19. Tsiigailin paria ykköstäkin lehmäpolku mielessä (indeed on niistäkin tänne raapustanut)

20. Edes tuoksumaisema ei sytyttänyt

21. Tuoksumaisema on oikeastaan ollut tosi häiritsevä koko tän vikan jakson ajan

22. Se tietää...no en mä tiedä mitä se tietää, mutta jotain kuitenkin...jotain exEKM:ään liittyvää

23. Mun kalenterissa on mulkosilmät jokaisen päivän kohdalla, kun se on mulkoillut meitä

24. Mun kalenterissa on mulkosilmät melkeinpä joka päivän kohdalla

25. Mä haluisin mennä lauantaina pamauttamaan tuoksumaisemalle, että mitä helvettiä se oikein tietää

26. Mä en kuitenkaan ole silloin täällä

27. Tuoksumaisema on oikeastaan todella häiritsevä

28. Mä tavallaan odotan, että joku kaunis päivä se ilmestyy jostain nurkan takaa ja sanoo "Mä tiedän kaiken"

29. Ei se ilmestynyt

30. Toisaalta sillä on vielä kaksi päivää aikaa

31. Tuoksumaisemasta olisi voinut saada hyvän lehmäpolun

32. Se kuitenkin tietää liikaa

33. Mä en ymmärrä, miten se voi olla indeedille seinä!

34. exEKM:lla on tosi paljon housuja

35. Mä oon todella helpottunut, ettei exEKM ottanut missään vaiheessa mun nähden aurinkoa ilman paitaa

36. Mä oon katkera, etten mä päässyt yhelle liikkatunnille, jollon pelattiin pesistä ja jätkät veti ilman paitaa

37. Indeed on idiootti

38. Se ei tee mitään MrB:n suhteen

38. Toisaalta mä oon kans miettinyt, että ehkä munkaan ei olisi kannattanut tehdä mitään exEKM:n suhteen

39. Toisaalta ihan hyvä, että tein

40. Mä vaan pelkään, että haksahdan siihen syksyllä uudestaan

41. Me lähtetäänkin heti kun loma alkaa jätkäjahtiin!

42. ...Ja jenkkipoika tulee syksyllä takasin, joten ehkä mä selviän

43. Mun pitää kyllä lopettaa noiden unien näkeminen

44. Ne on tosin kivoja :D

45. Musta on tapeltu 

46. ...mä en valitettavasti puhu jätkistä, vaan työasiosta 

47. ...mua on yritetty myös ostaa

48. ...mä en kuitenkaan ollut myytävänä

49. ....mä puhun edelleen työasioista (onneksi!)

50. Parilla kuumiksella olisi kohta synttärit, enkä mä tiiä pitääkö mun onnitella niitä

51. Mun pitäisi lukea hissaa, mutta kuten näkyy, mä vaan väkisin venytän tätä listaa...

52. Mä haluisin päästä juhlimaan koulujen loppumista

53. Mä en kuitenkaan mene enää keskiviikon jälkeen kouluun, koska me lähdetään taas kisamatkalle

54. Mä olen järkyttynyt siitä, etten mä näe noita jätkiä koko loman aikana!

55. Paitsi jos ne ilmottavat (Facebookissa) edellisenä päivänä suuntaavansa vaikka stadikalle ottamaan aurinkoa

56. Mä tunnen itseni usein tosi idiootiksi

57. Oon varmaan onnistunut antamaan tosi fiksun kuvan itsestäni muille

58. Kun mä sanon muille, mä tarkoitan meijän koulun kuumisjätkiä

59. Olisi kiva tietää, mitä nekin oikeasti ajattelee

60. Okei mä lopetan nyt tähän, mutta hissa ei kyll edelleenkään sytytä yhtään!


-Groom

0 kommenttia: