BLOGGER TEMPLATES »

maanantai 24. toukokuuta 2010

I'm back!

Mä oon takas! Vähän on ehkä hassut rusketusrajat, jalat verillä ja mustelmilla, käsivartta koristaa oripojan hampaanjäljet ja kynnet katki, mutta mä oon hengissä!

Tosiaan vähän pidennetty, työntäyteinen viikonloppu takana. Ratsastuskisoissa oltiin ja niissähän ei tunnetusti paljoa jätkiä liiku. Ne perus heppapojat, jotka kaikki tietää ja tuntee, mutta niiden lisäksi mä onnistuin bongaamaan myös pari kivaa hoitajapoikaa...okei yhden ja sekin oli arviolta kolmekymppinen mies...

Vaikka kisoissa onkin aina tosi super mega kiire, niin silti niissä on jotenki tosi mukava ja rento ilmapiiri. Kaikki tuntee kaikki ja vaikkei tuntisi niin silti ollaan ystävällisiä. Matkalla kisoihin mä mietin, miksi mä taas lähdin. Mä tiesin, että noi neljä päivää tulisi olemaan ihan super rankkoja. Me saavuttiin kisapaikalle ja varmaan eka ihminen, jonka mä näin oli yksi tunnettu ratsastajapoika (parikymppinen) ja se moikkas mua! Ihan vaan sen takia kannatti lähteä!

Lauantaina mä päätin, etten enää ikinä käy jätkien kanssa samaan aikaan suihkussa. Eka me venataan kaverin kanssa ikuisuus, että ne suvaitsee saapua autonavaimien kanssa, että päästään lähtemään (matkaa suihkuille ehkä 0,5 - 1 km). Sitten ne sanoo meille, että olkaa nopeita ja niinhän siinä sitten kävi, että ne käytti suihkussa 3 kertaa enemmän aikaa kun me. Ne sai tämän pikku hidastelun kyllä aika äkkiä anteeksi. Me oltiin istuttu autossa ehkä 10 sekuntia kun etupenkiltä alkaa leijua mukavia tuoksuja...eikä ollut pelkkä Axe!

Sunnuntaina mulla meinas keittää ihan kunnolla. Minä, 157cm pitkä tyttö, tyhjennän yksin kuusi karsinaa ja samaan aikaan kaksi miestä seisoo vieressä ja venaa, että mä oon valmis ja päästään lähtemään! En mä niiltä mitään prinssitekoja odottanut, mutta oliko pakko seistä siinä vieressä katsomassa ja odottamassa mun haban posahtamista!

Ei niistä kisoista sen enempää...Ei siellä paljoa maisemia ollut, eikä mulla toisaalta ollut edes aikaa katsella maisemia...

Mä olin neljä päivää poissa, joten mun piti pistää tuulemaan oikeen kunnolla. Monen päivän sekoilut rästissä! Ruokailussa mä sitten heitinkin indeedille, että se saa femman jos heittää huomenna kesken matikan tuntia kaikkien kuullen "Mun pitää nyt mennä tekemään abortti"...mä haluun olla paikalla kun tää tapahtuu! (exEKM:n ilme ois kiva nähä...)

Jos ei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä... Kesä voidaan siis pikakelata yli...


Groom

0 kommenttia: