BLOGGER TEMPLATES »

torstai 20. toukokuuta 2010

Here without you

Groom on poissa. Mun maailma järkkyy liikaa. Mitä mä nyt teen? Kenen kanssa mä spekuloin ihmisten sanomisia ja tekemisiä? Kenelle mä raportoin kaiken mahdollisen mielenkiintoisen, mitä nään? Kuka raportoi mulle kaiken mielenkiintoisen?

Okei, aikalisä.
Groom lähti vaan viikonlopuksi (... vähän pidennetty viikonloppu tosin) toiseen kaupunkiin johonkin heppakisoihin huolehtimaan niistä kisahevosista. Se vaan yksinkertaisesti lähti ja jätti mut tänne. :( Eikä se kerkee vastaamaan tekstareihinkaan ennen kuin varmaan vasta illalla, niin oon vähän yksin kaikkien ajatusteni kanssa. Tää päivä kyllä meni vielä melko pienellä tuskalla, sillä yks toinen ihanamums ihminen oli mun kanssa kaiken sen ajan, mitä voitiin olla yhdessä, mikä helpotti mun vieroitusoireita Groomista. Ehkä mä selviän huomisenkin, kun mulla on MrB-täyteinen tunti heti ensimmäisenä ja toisen tunnin jälkeen on enää kaksi keyempää tuntia.

Päästin btw itteni kärähtämään tänään "ulkotunnilla". Reilut puoli tuntia suorassa paahtavassa auringonpaisteessa ja tää lapsi punoittaa! Onneksi mä en kuitenkaan kamalan pahasti palanut, mutta vähän kuitenkin harmittaa. Toivottavasti tää lievä punoitus on poissa huomenna... Ei mulla kuitenkaan oo mitenkään valittamista, sillä ulkona oli kuuma myös sanan toisessa merkityksessä. Vaihteen vuoksi Tuoksumaisema istui (ja seisoi) suoraan siinä mun nenän edessä oikein pramilla ilman paitaa. Siinä joku täysin random nainenkin pyöri pariin otteeseen, joten en yhtään ihmettelisi, jos muuuuutama henkilö kuulutettaisiin pieneen puhutteluun... Ala-asteryhmät käyttivät onneksi toista ovea ja säästyivät ihmisanatomian tunnilta. Kaveri oli kuulemma ylpeä musta, kun en reagoinut oikein mitenkään siihen, että a) Tuoksumaisema oli siinä meidän edessä paistattelemassa ja b) MrB istui mun vieressä siinä ulkona ahkeroimassa.

Mun piti kirjoitella pidemmältikin, mutta telkkarista tuleekin Suomen matsi! Pakko yrittää seurata sitä edes vähän, kun missasin edellisen.

~ indeed

0 kommenttia: