BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntai 30. toukokuuta 2010

Seinät vois maalata...

Yritän pysyy aiheessa, kirjottaa nopeesti ja repii jostain motivaatioo matikkaan...

Mistäs sitä alottaisi? Perjantaina mulla ei ollu koetta, vaan esiteltiin terveystiedon tutkimuksia. Mä olin MrB:n kanssa samassa ryhmässä ja pakko sanoo, että kyllä sitä jätkää ihan mielellään kuuntelee...ja katsoo ;D Sillä oli vielä hottispaita ja voi indeed, indeed minkä teit! Meillä oli ovi auki ja kaikkea, etkä sä tullut kuuntelemaan!

MrB:llä on numero. Se on sen arvosana, joka pohjautuu oikeastaan kokonaan sen pepsodent-hymyyn, suklaasilmiin ja muikeaan selkään. No anyway, mulla oli eilen ilo ja kunnia kilpailla tällä numerolla (me siis oikeasti kutsutaan MrB:tä tällä kyseisellä numerolla...) Se ei kylläkään ollut oikeasti mun kilpailunumero, mutta mä tykkäsin siitä enemmän kun mun omasta.

Eilen ajeltiin kisoista kotiin ja siinä melko tokkurassa bongasin motarin varrelta mainoksen, jossa mainostettiin yhtä tuotetta, joka kantaa mun exEKM:n oikeaa nimeä. Onneksi mä olin yksin takapenkillä, muuten mut olisi varmaan viety suoraan hullujen huoneelle. Mä olin sen mainoksen näkemisesti ihan pimpelipom tillintallin, tyhmä virne naamalla ja ilmeestä olisi voinut päätellä, että mun älykkyysosamäärä on tasolla porkkana potenssiin miinus 50....

Illalla tuli vielä heitettyä indeedin kanssa tosta mainoksesta niin kaksmielistä läppää, että parempi jättää mainitsematta...

Mun piti nukkua viime yönä hyvin, koska tänään oli tärkeät kisat. Mä en tiedä nukuinko mä hyvin vai hyvin huonosti. Mä näin nimittäin unta...unta exEKM:stä ja tuoksumaisemasta. Tää on jo toinen kerta kun mä nään tosta kaksikosta unta viimeisen kuukauden sisällä! Sen edellisen unen mä vielä jotenkin, jotenkin, ymmärrän. Jätkät oli just ilmoittaneet ottaneensa koko päivän iloisesti aurinkoa Stadikalla...ja niin ne sitten seuraavana yönä otti vielä iloisemmin aurinkoa mun unissa. Mutta toi viime öinen...se ei ole selitettävissä millään...tai sitten mä en vaan suostu myöntämään, että mun viimeisetkin järjen rippeet lensivät taivaan tuuliin...


-Groom


0 kommenttia: