BLOGGER TEMPLATES »

lauantai 1. toukokuuta 2010

Girls just wanna have fun

Ei hyvää päivää, mikä vappu! (vappuaatto...) Oli aika wunderbar, ettenkö sanoisi!

Musta on nimittäin tosi kiva tulla kouluun ja pienen jumittelun jälkeen nähdä Ykkösmaisema vaihtamassa paitaa. Se on käsittämättömän hyvännäköinen ja mikä kroppa! Kuitenkin mun piti kiiruhtaa tunnille liian pian, niin en voinut jäädä sulattelemaan aivojani pidemmäksi aikaa. Mikä on ehkä ihan hyvä, koska ne pehmeni ihan riittävästi sillä ekalla tunnilla...

Niin no, mua kyllä vähän suretti, kun kuulin että MrB on kipeenä, eikä tullukaan tunnille. :( Ois ollu kyllä tosi kiva kuulla sen ajatuksia yhden näytelmän naiskuvasta, mutta kaikkea ei voi saada. Tuoksumaisema + rantalook nosti kuitenkin mun ekan tunnin aika korkeelle. Se näytti ihan joltain Hollywood-managerilta, joka oli tuotu suoraan biitsiltä allekirjoittamaan sopimusta! Tollasia rantalook-päiviä useemmin, kiitos!
Tosiaan, viimeinen tunti korvautui perinteisellä vappupläjäyksellä ja siellähän sitä nähtävää riittikin. Groom oli toisen kaverin kanssa varannut meille etukäteen hyvät paikat ihan esiintymisalueen reunalta ja siitä näki hyvin myös katsojien joukkoon! Jätkät legginseissä ei ehkä oo mun lemppariajatus, mutta hauskaa siellä oli! Etenkin, kun manageri-Tuoksumaisema oli aika hyvin hollilla, niin MrB:n puuttumista ei edes tullut huomattua.

Groom mainitsikin, että Ykkösmaisema oli taas nostanut statuksensa nähtävyydeksi, kun käytiin kaupassa, joten ei siitä sen enempää. Ilta menikin aika iloisesti yhdellä kaverilla ja koko illan huipensi CSI Miami. Tuli nimittäin puhetta juomapeleistä ja mulle tuli ekana mieleen Horatio-juomapeli, joten ei muuta kuin odottelemaan, että kello lyö 23! Yheltätoista siis raahattiin juomat olohuoneeseen ja ruvettiin pelaamaan. Aluksi meitä taisi olla jopa kuusi mukana, mutta ensimmäisen viidentoista minuutin aikana neljä putosi kelkasta ja jäljelle jäi vain minä ja Groom. Olihan meillä joku 10-15 minuutin pätkä, kun ei vaan pystynyt enää juomaan, mutta kyllä me kirittiin aika hyvin loppua kohden. Lopussa nimittäin tuli "juodaan!"-kommentti melkein kaikelle. Jopa sille, että nähtiin Paossa Bellickiä esittänyt mies ruudussa. Ja kauluspaidalle. Ja kivoille silmille. Ja kävelevälle Horatiolle. Ja vaikka mille. Kuitenkaan meillä ei missään vaiheessa mennyt yli ja mun juomatavoilla ei edes päästä humalaan. Ja koska minä ja Groom tehään melkein kaikki samalla tavalla, niin eipä Groomkaan paljoa humaltunut, vaikka määrät oli aika hienoja.

Illan kruunasi tosiaan vielä se, että kaverin veli tuli kolmen pintaan kotiin. Me istuttiin Groomin kanssa niiden olohuoneessa ja yks kaveri nukku siinä lattialla, kun tää velipoika tuli kotiin. Mä olin vielä pohtinut siinä jotain hyvin syvällistä ja yhtäkkiä katon, ku ihan väärän näkönen jätkä seisoo siinää eteisessä. Yhen kaverin poikaystävä nimittäin oli myös paikalla ja nää kaks jätkää on tosi eri näköisiä! Mä en saanut sanottua oikein mitään, kun aloin nauraa yllättyneenä ja tää velipoika (jonka oon kyllä tavannut aiemminkin) tuijotti meitä aika kauhistuneena.

Kuten huomataan. Groom ja indeed on melkeen aina vauhdissa.

~ indeed

0 kommenttia: