BLOGGER TEMPLATES »

torstai 27. toukokuuta 2010

"Ja mitähän hittoa mä oon taas tekemässä"

Mun ei alunperin pitänyt kirjoittaa tänään kuin tuo yksi postaus, mutta mulla katkesi ajatus, kun rupesin puhumaan haarukoista ja sakkolihasta. Sen siitä saa, kun eksyy aiheesta.

Unohdin kokonaan kerrata, mitä tänään tuli puuhailtua. Kävin siis istumassa siellä matikankokeessa ja melkein kolme tuntia mä viihdyinkin siellä. Jäi vähän sellaiset fiilikset, että vitosputki ei jatku, koska musta tuntui oikeasti jopa siltä, että osasin jotain. Kaikki on pitkästä aikaa kotiin päin!

Siinä kahden ja puolen tunnin paikkeilla, kun olin saanut kokeen tehtyä, tarkistelin sitä siinä. Mietin samalla "katsoessani kelloa" (aka Snoukkapoikaa), että voisin vähän pitkittää sitä istumisaikaa ja poistua vasta Snoukkapojan jälkeen, koska halusin tsekata senkin nimmarin. Nimmareiden analysoiminen on kivaa ja parit YO-infot ollaan plärätty läsnäolijalistoja ja tutkittu tyyppien nimmareita. ;D Kuitenkin mulla rupesi olemaan tylsää, enkä jaksanut tarkistaa sitä koetta enää kunnolla ajatuksen ja laskimen kanssa. Halusin kans käydä restroomissa ja mulla oli nälkä. Ainoo ajatus, mikä mulla pyöri mielessä oli, et mikäs helkkari tolla kestää, se näytti jo valmiilta hetki sitten! Sit rupesin vähän miettimään!

Pohdin siinä istuessani ja papereita tuijottaessani, että minkä ihmeen takia mä istun siinä. Halusin tsekata sen nimmarin. Kyllä siinä itteäki rupesi naurattamaan, että c'mon! Säälittävää. :DD Etenkin kun Snoukkis on vaan maisema, niin tuntu tosi tyhmältä istua siinä. Sitten mä nousin ylös, pudistelin kuminpurut sylistä ja menin vetämään oman nimmarini papruun. Groom odottelikin mua siinä luokan ulkopuolella tietokoneella ja kohta päästiinkin safkaamaan!

Sainpahan taas kuulla siitä, että otin kaikki ruokailuvälineet; haarukan, veitsen ja lusikan. Groom jaksaa irvailla mulle siitä, että nappaan sen lusikan (enhän mä tiedä, mitä ruokaa siellä on!). Ja onhan tossa takana myös se kaksoismerkitys, että lusikalla vedetään mättöä eli jätkiä ei haarukoida niin tarkkaan, vaan mikä vaan muka kelpaa. Kyllä mä ihan haarukalla sitten safkasin ja lusikka jäi käyttämättä. ;)

Ja Snoukkapoika saapui kokeesta 5-10 minuuttia mun jälkeen, safkasi nopeasti ja siirtyi kuuleman mukaan koulun puntille. Hyvä poika!

~ indeed

0 kommenttia: