BLOGGER TEMPLATES »

torstai 6. toukokuuta 2010

Lukio <3

Niin, miksi mä oikeastaan meninkään lukioon? Ne perinteiset syyt lähti tänään huitomaan aika kovaa!

Mun suurin syy olla lukiossa on se, että siellä on kuumiksia! Tänään oli ehkä paras tunti koko mun elämän aikana, kun opettaja oli poissa ja meille tehtävän tuonut sijainen totesi, ettei hän voi tietää, olemmeko me paikalla. Siitä lähti sitten porukkaa ulos luokasta kukin minnekin ja mäkin ehdotin kaverille, että mennään ulos, kun siellä on niin kiva ilma. Ulkona odottelikin sitten suurin osa luokasta hävinneestä porukasta (including MrB ja Tuoksumaisema) ja mekin sitten alettiin ottaa arskaa siinä koulun portailla. Groom oli homehtumassa tunnilla.

Siinähän niitä jätkiä alkoi parveilla vielä lisää jossain välissä ja suurin osa leikki MrB:n skeittilaudalla. Ite MrB ei suostunut esittelemään taitojaan... Paitsi toki silloin, kun olin ostamassa jätskiä. ;( Olin vähnä myrtsi, kun tulin takaisin ulos ja näin sen lopettelevan laudan kanssa. Mun murtuneisuutta kuitenkin lievitti se, että sain ihailla oikein silmäntäydeltä paljaita ylävartaloita! Pojille tuli nimittäin vähän kuuma ja kun yksi otti paidan pois, niin Tuoksumaisema ja eräs toinenkin päätyivät riisuutumaan. Mikäs siinä, auringonpaisteessa 75 minuuttia, viihdykettä, jäätelöä ja paidattomia jätkiä. Tollasia tunteja sais olla lisää!

Mun keskittymiskyky oli miinus viismiljoonaa, kun piti vielä raahautua tunnille tuon jälkeen. Eikä yhtään helpottanut se, että Tuoksumaisema ja Groomin exEKM istuu mun edessä ja rivivälit on ehkä koulun ahtaimmat. Tosi kiva istuskella siinä vielä kesäkuuhun asti kolmesti viikossa, kun tietää, mitä senkin paidan alta löytyy...

~ indeed

0 kommenttia: