BLOGGER TEMPLATES »

torstai 27. toukokuuta 2010

Keskittymiskyky edelleen kymppi!

Kaksi koetta seitsemästä takana, five to go. Molempiin kokeisiin luin ala-arvoisen vähän, enkä osaa yhtään sanoa, mitä sieltä tulee!

Eka koe oli aika... mielenkiintoinen. Puolet ajasta kello näytti Mr Badassia ja puolessa välissä heräsi paniikki, että en ookaan saanut vielä edes tätä ekaa esseetä valmiiksi apuapuapua! Oltiinkin sitten yhen kaverin kanssa vikoina tekemässä koetta ja siinä vaiheessa, kun jäätiin kahestaan sinne luokkaan, oli vähän epätoivoinen olo. Mulla oli muutenkin jäänyt edellinen yö vähän lyhyeksi ja olinkin kitannut jotain Fenixin piristävää kofeiini-karpalo-ginseng-superjuomaa, eli mua kauniisti sanottuna kusetti jo tunnin jälkeen. :DD Vikan puolen tunnin - tunnin aikana mulla kans kädet tärisi ihan nätisti sen kofeiinin takia (ai miten niin en oo tottunut piristäviin?!) ja oli muutenkin sellainen "miksei tää oo jo valmis?"-olo. Onneksi MrB ja Tuoksumaisema olivat hyväntahtoisia ja tekivät myös kokeitaan pitkään. Mulla oli kaiken lisäksi suora maisemaväylä Badassiin ja kellokin oli sopivasti samalla suunnalla, niin saatoin pitää luovia taukoja oikein urakalla.

Romantiikan piirteiden ja modernistisen lyriikan lomassa mulla oli ihan mukavasti aikaa pohtia kaikenlaista... Kyllä, aivan selvästi Badass on kiltti oppilas. Ja hmm! Sen vaatteissa on selvää harmoniaa! Mustaa, valkoista ja harmaan eri sävyjä sekä tehostevärinä tumma punainen. (Itsekin olin harmonisesti valkoinen ja vaaleanharmaa sateenkaaren väreillä höystettynä.)
Tuoksumaisema istui vähän huonossa paikassa, niin saatoin lähinnä arvioida satunnaisesti sen silmiä ja T-paidan väriä. Ja sitä, miten kummasti se istuukaan... Voin vannoa vaikka käsi sydämellä, että sillä on jotain vikaa jaloissa! Siinä vaiheessa, kun se palautti kokeen ja poistui luokasta, saatoin vähän taas pähkäillä sen kävelytyyliä (edustaa siis rintalihakset edellä -metodia). Sillä on jännä kävelytyyli ja matala lantio. Ihan pakko olla!

Iltapäivä ja ilta menikin sitten laamaillessa. Nukuin ihan hyvällä omallatunnolla muutaman tunnin ja siinä vaiheessa, kun siirryin numeeristen ja algebraalisten menetelmien maailmaan, eksyi eteen myös tuorein Cosmo. "AIJAA. Joku näytenumero? :o En valita!" oli mun ajatukset, kun bongasin sen Cosmon meidän lipastolta. Mä en ikinä saa postia, eikä mulle tule nykyään mitään lehteäkään, niin olihan toi aika nappiajoitus juuri matikankoetta edeltävälle päivälle. Horoskoopin mukaan joku mun kaveripoika ihastuu muhun ja mun pitäisi lähteä sen matkaan. En haluu kaveripojista poikaystäviä, ne on kavereita, for heaven's sake!

Kun Groom saapui tallilta joskus myöhäänmyöhään, oltiin molemmat niin vittuuntuneita, että päädyttiin pelaamaan Kumman kaa'ta. Se on meidän Hesekäyntien ja illanistujaisten viihdyke ja aina yhtä hauskaa. Tällä kertaa vaan tuli pari yllätysmomenttia, kun eksyttiin laittamaan vaihoehdoiksi muutamia meidän koulun ykkösiä! Tähän mennessä meillä on ollut ehdoton kieltäytyminen "sakkolihasta" eli meitä nuoremmista jätkistä, mutta nyt ollaan todettu omanikäiset jätkät jo vähän tylsiksi ja kulutetuiksi, niin oli pakko vähän laajentaa haarukkaa... Toivottavasti se ei kasva liikaa, koska sitten se ei mahdu enää suuhun... Lusikkaan ja mättökamaan ei olla ihan vielä sorruttu, eikä toivottavasti sorrutakaan!

Nyt vähän mättölasagnea (haarukalla!) naamaan ja sitten voisin pikkuhiljaa siirtyä englannin (♥) ihmeelliseen maailmaan!
~ indeed

PS: Rakast-- eikun!
Groom vetäytyi meidän vedonlyönnistä, eikä suostunut maksamaan mulle, niin en heittänyt matikantunnilla sitä aborttijuttua. Oisin kyllä ollut valmis, mutten ilmaiseksi! :DD

0 kommenttia: