BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

Viimeinen vilkaisu

Mulla alkoi tänään LOMA! Loman kunniaksi mä päästin viimeisetkin hapet keuhoistani. Pikkasen kasvot kuumotti ja suu veny korviin, kun exEKM patasteli pitkän tovin mun edessä...valkonen T-paita päällä, tottakai!

Joo mun tosiaan piti lopettaa sen katsominen, mutta huh huh! Joku raja munkin tahdonvoimalla ja kestävyydellä! Sitä paitsi, se ihan itse tuli siihen mun eteen törröttämään! Me oltiin indeedin kanssa kahestaan syömässä ja suurin osa porukasta oli jo lähtenyt himaan. Mä olin ihan varma, että myös exEKM olisi häippässyt, mutta juuri kun me ollaan indeedin kanssa miettimässä, mitkä vaatteet päällä me ei osata kuvitella sitä, molemmat näkevät silmäkulmasta, miten rappusten yläpäässä aukeaa ovi ja... HUH HUH!

exEKM oli ruskettunut. Sopivan ruskettunut. Valkoinen T-paita. Valkoinen tiukka T-paita. Ei saa tuijottaa! Rintalihakset. Selkä. Haba.  Noi hiukset! Ei kuolema noi sen hiukset! Okei leuka tippui...suu pitää pitää kiinni! Mutku noi HIUKSET! Ne on niin p-ö-r-r-ö-s-e-t! ja tuf! Niin luonnollisen väriset ja okei...mä en saa hymyillä ku idiootti...helvetin indeeed on selkä noihin päin ja voi ilmeillä just niin paljon ku tykkää, toisaalta se ei nää noita :p Just nyt noi hiukset on ehkä maailman ihanin asia. exEKM:llä on ehkä vähän huono iho...ei jestas noi hiukset! Voisin kuolla tähän paikkaan!

Ei! Ei sä et voi tehä tätä mulle! Joo...kyllä sä näköjään voit. Repun hihnoista kiinni ja "Hei kaikki, katsokaa mun habaa joka pursuaa näiden tiukkojen hihansuiden välistä! Älkääkä unohtako katsoa mun rintalihaksia, hyvintreenattuja rintalihaksia, jotka tää vähän kireä valkoinen T-paita tuo myös hyvin esille!" H-a-p-p-i-l-o-p-p-p-p-p-p-u-u-u-u-u! Missä mun vesilasi on!?!?

Ja aivan! Tota sun habaa mä en ehtinytkään vielä ihailla tarpeeksi! Tosi kiva kun seisot suoraan mun edessä parin pöydän päässä ilman näköesteitä ja nojaat käsivarsiisi. Mä vaan tuijotan tota hihansuuta ja odotan...odotan, että se räjähtää! Toi rusketus. Se on täydellinen! T-ä-y-d-e-l-l-i-n-e-n! ja näyttää ihan helvetin hyvältä ton valkosen T-paidan kanssa! Ja noi hiukset...kuolen söpöyteen! Se on just sen näkönen et se ois just herännyt! voi tuf!

Miksi mä edes yritän hillitä itseäni, kun on niin kivaa olla ihan sekaisin jostain? Okei, tavallaan mä yritän suojella itseäni ja olisi varmasti parempi, että mä en katselisi exEKM:aa yhtään. Mä en vaan voi olla katsomatta! En vaan voi! Mä tavallaan, osittain, vahingossa, tahallaan en palauttanut terveystiedon portfoliota eilen, vaikka silloin oli viimeinen palautuspäivä. Mä jätin sen palautuksen tähän päivään, jotta mä saisin viimeisen kerran ihailla exEKM:aa (ja koska en olisi edes saanut sitä ajoissa valmiiksi...). Mä tiesin, että tää olisi mun vika päivä koulussa tänä lukuvuonna ja vika tilaisuus nähdä exEKM ennen lomaa. Niimpä mä annoin itselleni luvan katsoa sitä ja päästin kaikki hapet keuhkoistani. Kesä on pitkä aika ja ehkä mä sen aikana pääsen yli exEKM:stä...ainakin mä todella toivon niin! Mutta ei hyvää päivää ja pyhää keskiviikkoa, ei kukaan voi olla noin hyvännäkönen! Ei vaan voi! Tai näköjään voi...

Kuten tossa aiemmin mainitsin, me tosiaan pohdittii indeedin kanssa, mitä vaatteita ei osata kuvitella exEKM:lle juuri silloin, kun se tepasteli paikalle. Tavallaan se helpotti näitä pohdintoja, koska aina tarpeen vaatiessa pystyi vilkaisemaan sitä ja sen jälkeen molemmat yrittivät muodostaa mielikuvaa, ääniefektinä toimi "hmmmm..." Mä en pysty kuvittelemaan sille mitään MrB:n vaatteita eli nahkatakkia, ruutukauluspaitoja, enkä kyllä myöskään mustia farkkuja. exEKM:lla on tosi paljon vaaleita farkkuja...ja sinisiä ja harmaita ja sillä on oikeasti ihan helvetisti housuja! Varmaan enemmän kun mulla ja indeedillä yhteensä! Se on lähinnä vaaleiden farkkujen, kireiden T-paitojen ja kireiden huppareiden jätkä. Toisaalta se on niin helvetin hyvännäkönen, että se näyttää mikä vaan päällä syötävän hyvältä! Jopa siinä vihreävalkoisessa Adidaksen verkkatakissa, joka indeedin mukaan näytti 80-luvun rytkyltä, mutta exEKM:n päällä hyyyytävän hyvältä!


-Groom

0 kommenttia: