BLOGGER TEMPLATES »

perjantai 18. kesäkuuta 2010

Menneisyyden miehissä potentiaalia tulevaisuuteen?

Ihan kuin jostain leffasta. Kaikkien näiden vuosien jälkeen me tavattiin uudelleen...ja siitähän oli kasvanut mies!

Joo olin siis eilen tupareissa. Ne oli tavallaan samalla myös äidin yhden kaverin synttärit. Tällä äidin kaverilla on meidän ikäinen jätkä, mua päivän nuorempi ja oon tuntenut tän jätkän aina. Ne kuitenkin muutti jotain 8-10 vuotta sitten pois, eikä me nähty enää sen jälkeen. Jotenkin meidän äidit taas löysivät toisensa ja siinä mä sitten seisoin, niiden eteisessä ja yritin pitää naamani peruslukemilla. Mä olin päässyt ovesta sisään kun sen äiti alkaa huutaa, että nyt se on täällä, tuu heti tänne! Ja sehän tuli...ja se oli muutunut! Siitä oli tullut pitkä...ja ihan mukavan näköinen. Tyyliltään se oli ehkä vähän amisrenttu, mutta tavallaan sekin iski. Me oltiin oltu siellä ehkä viisi minuuttia, kun mut lähetettiin sen kanssa kahdestaan ullakolle. Ovella mun oli kyllä pakko tarkistaa, että sen oven sai varmasti myös sisäpuolelta auki :D

Mä en ilmeisesti vieläkään hallitse ilmeitäni, vaikka oon harjotellu tosi kovasti! Nytkin sen jätkän äiti vaan yhtäkkiä kahvipöydässä paukauttaa: "Äsken kun sä kävit tupakalla Groomin ilme oli ihan samanlainen kun aina pienenä, kun sä olit tehnyt jotain tuhmaa!" Ja mun mielestä mä vaan katoin sitä ihan normaalisti "Ai se polttaa...pieni miinus..." Joo muutenkin musta tuntuu, että noi tuparit oli yhtä paritusta. Ihan hauskaa sinäänsä, mutta rajansa kaikella. Onneksi mun pikkusiskolla oli menoa, joten jouduttiin poistumaan melko aikaisin.

Kotiin päästyäni mä sitten lisäsin sen edellisen päivän ostoskeskus jätkän facebookiin ja pääsin jo illalla jubailemaan sen kanssa. Se todella oli ollut sillon siellä ja oli vielä moikannutkin! Mitkä piilolaput silmillä mä oikein kuljen?! Ei ehtitty paljoakaan jubailla, kun se oli just lähössä jonnekin keikalle. Pyysi vielä anteeksi, ettei ehtinyt puhua ;) Tietenkin mun oli pakko käydä tsekkaamassa sen seinä ja sieltä mä löysin linkin, mistä pääsin kuuntelemaan sen bändin biisejä. Mä tiesin, että se tekee musaa ihan tosissaan, mutta jotenkin mä olin puulla päähn lyöty kun kuuntelin niitä. Ne oli oikeasti hyviä, vähän joo sellasta kivaa tilululiluliita, eikä laulajan ääni ollut ihanin mahdollinen, mutta kyllä niitä ihan mielellään  kuunteli. Varsinkin kun mä olen ihan heikkona yhdistelmään jätkä+kitara! 


Groom

 

0 kommenttia: