BLOGGER TEMPLATES »

tiistai 16. maaliskuuta 2010

Aws

"Aaaaws-aws-aaaaws-aaws-aws-aaaaws-aws-aws" kuului kun indeed käveli tänään portaita alas... ja syystäkin! Mä olin just kertonut sille tuoreimmat havainnot mun enemmän kun maisemasta. Tuoreimmat ja ehkä parhaimmat havainnot ikinä! Erityistä painoarvoa tähän tuo vielä se, että mun yks kaveri, joka ei oo urhannu hirveemmin positiivisia kommentteja mun enemmän kun maiseman suhteen vahvisti mun havainnot ja heitti vielä ekstraa päälle!

Meijän koulussa on idiootteja, jotka jättää ruokalassa tarjottimensa pöytään, eivätkä vie niitä pois kuten tapoihin kuuluu. Nää idiootit sattuu olemaan vielä mun enemmän kun maiseman kavereita... ja nyt tulee vuoden "aws": Mun enemmän kun maisema on monta kertaa korjannut niiden tarjottimet pois! Mä oon kattonu pari kertaa, miten se vie himmeitä tarjotin- ja lautasvuoria pois ja nyt kun mun kaveri, joka kulkee aina laput silmillä on huomannu saman asian, mä oon lievästi sanottuna myyty! Mä oon myös pariin kertaan kuulu, miten se on käskenyt sen kavereita viemään tarjottimensa pois... aaaws! Kuollaan söpöyteen! <3

Groom

0 kommenttia: