BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

"Sytyttääks?" "Ei"

Joo'o, nyt ei sytytä.

Groomin 20 kohtaa -haaste sai mut miettimään, että mitä mä listaisin MrB:stä. Mulla on nyt ollut pari viikkoa joku ihme kyllästyminen siihen jätkään ja varmaan kaikki, mitä oon kuullu sen sanovan, on ärsyttäny mua. Tällä hetkellä on oikeesti sellanen olo, et sen vois alentaa pelkäksi maisemaksi. Paha vaan, että on oikeesti tosi tylsää olla koulussa, jos ei oo yhtään "enemmän kuin maisemaa", koska mitäs sitten tekis, kun ei voi stalkata kenenkään tietyn tekemisiä, taktikoida itseään samoille kursseille ja muutenkin. On kivaa, kun vähän jäätyy joka kerta, kun Se Yksi tulee vastaan.

Voisin toki vaihtaa suoraan yhteen aivan tappavan ihanaan jätkään, mutkun. Niin. Sillä on ihanat hiukset, kivat kasvot, uuh aah kuuma rakkaus -kroppa, sen vaatteet on hyvin valittuja ja se käyttää tyylikkäällä tavalla koruja. Sen kohdalla oikeasti jäätyy ja jää lagaamaan, kun se tulee vastaa tai kun sen näkee edes kauempaa. Sen suhteen on vaan yks ongelma.
Se on lyhyt. Se on Groomia pidempi, mistä oon katkera, mut mua se on sit aika rutkasti lyhyempi. Tekisin tällä hetkellä mitä vaan, että oisin ees vähän lyhkäsempi! Tää pikkumies ei oikeestaan sais kasvaa pituutta, koska sitten se ei ois enää sama. Se vaan on jotenkin "aaaaaawws" ja "aaaaah", vaikka siitä ei voi ajatellakaan mitään. Se on maisema, joka on melkeen jo nähtävyys.

~ indeed

0 kommenttia: