BLOGGER TEMPLATES »

torstai 11. maaliskuuta 2010

'Cause you're up then you're down

Tää maaliskuun alkupuoli on ollu yhtä vuoristorataa! Ihan alussa me mietittiin Groomin kanssa, että tästä tulee helkkarin hyvä kuukaus, koska helmikuu oli pelkää angstia ja kaikki tuntu menevän reisille. Nyt tää viikko on menny koko ajan vähän huonompaan suuntaan ja välillä tuntuu, että maaliskuukin menee reisille.

Ihan ekana mulla tuli kyllästyminen MrB:hen ja viikko sitten päätin, että sillä on viikko aikaa sytyttää. Eilen oli deadline, mutta kaveri sanoi, että mun pitää antaa sille perjantaihin asti aikaa... Noh, en mä sitä henno pudottaa pelkäks maisemaks, koska sitten mulle ei jäisi ketään, joka voisi olla enemmän kuin maisema.

Sit oli taas vähän kivaa; kävin mm. lätkämatsissa ja Groomin kanssa STS Goes Kaivo -bileissä tuijottelemassa The Giant Leapia (= Sebastian Rejmania). Kuitenkin tuntuu, että kiva viikonloppu kostautuu huonona viikkona ja tää viikko on menny vähän angstaillessa. Tosin meillä on molemmilla ollu ihan helvetisti koulustressiä + ainakin mulla himasta tulevaa painetta, niin ei oo mikään ihme, että homma tuntuu vähän kusevan...

Nyt on kuitenkin ees vähäsen sellainen olo, että nyt voisi taas lähteä homma nousuun. Ykkösmaiseman hiukset on oikeestaan ihan hyvännäköset. Ehkä vähän lyhyet, mutta jo kuukauden päästä ne näyttää jo varmasti aika helkkarin hyviltä, kun pituutta on tullu taas lisää. Oikeestaan ne hiukset sopii sille, mutta toisaalta ne edelliset oli ihanat... Edelliset oli sellaset söpöt ja pörrötettävät ja toi nykynen malli on armeijatyyppinen, mikä kyllä tuo sen kasvonpiirteet esille. Eikä pidä unohtaa armeijaan, miehisyyteen ja univormuihin ohjautuvaa mielleyhtymää, mihin ne hiukset ajaa. ;) Vähän aikaa kun vielä totuttelee, niin ehkä mä jo totean, että se on aivan helkkarin kuuma noilla uusilla hiuksilla.

Mun horoskooppi muuten päätti vähän kettuilla mulle ja sanoi "Turha valittaa, että hän ei huomaa sinua. Oletko muka tehnyt jotain asian eteen?" Okei, enhän mä ole ja mietinkin tossa, että MrB:n piirittämisestä voisi periaatteessa kehittää pelin, jotta tulis tehtyä edes jotain. Pitäisi vaan keksiä hyvä strategia... Groom melkein sai tänään mut kävelemään päin sitä, mutta huomasin tilanteen ja väistin. Ja oikeesti olisin törmänny sen vieressä kulkeneeseen jätkään, koska ne käveli mun kannalta väärinpäin. ;( Noh, ehkä me keksitään jotain siistiä, kun saadaan koulujuttuja muita alta pois ja on taas vähän tilaa ajatella...

~ indeed

0 kommenttia: