BLOGGER TEMPLATES »

tiistai 9. maaliskuuta 2010

In Memoriam - Ykkösmaiseman hiukset

Mun ykkösmaisema on leikannu hiuksensa! Mä en oo vielä ees nähnyt niitä, mutta oon ihan shokissa. Ne oli niin ihanat! Rakastin niitä! Ja nyt niitä ei enää oo! Se on kyllä niin fiksu jätkä, että tuskin nää uudet ihan hirveet on, mutta just nyt oon vaan aika järkyttynyt. Mun ruotsin lukemista ei tuu enää mitään, kun ajattelen vaan niitä hiuksia.

Ykkösmaiseman hiusten muistolle:

Älä unohda silmää kyyneltyvää, älä sydäntä kaipaavaa, älä hellää katsetta, joka sinua rakastaa…

Sinä tulit suoraan sydämeeni,
sinä toit lohdun murheeseeni.
Sinä olit pieni, mutta silti suuri niin,
jäät luokseni ainiaaks ajatuksiin.

Muisto, jota en ikinä unohda.
Muisto, jota kukaan ei voi minulta varastaa.

Uniini sun kuvasi heijastuu, sinua kaipaan..

Mä ryntään perääs jos liian kauas meet

You make me smile

Hiljenee
Kaikki äänet kaupungin
Kun mä meen
Taas yksin kävellen
Vaimenee
Yössä kaiku askelten
Mun sydän vaikenee
Kun mä sua muistelen
Uudelleen
Sun muistoos hyväilen
Meitä miettien
Hiljaisuutta kuuntelen
Ja tiedän sen
Vaikka kuinka paljon turhaan kiertelen
Sua vielä tarvitsen

Jos sä meet
Vain kaipuuni kuulen sisälläin
Kunnes
Vain pelkkä tyhjyys mulle jäis
Tahdo en mä silloin jatkaa eteenpäin
Sateeseen
Mä kuljen valvoen
Tunnit hiipuen
Mutta irti päästä en
Tiedän sen
Että liian paljon sua mä kaipailen
Mutta niin paljon särkyy, jos sä meet...

Se joka sanoi ettei kukaan ole täydellinen unohti sinut.

Jos olisin Julia rakastaisin Romeota, jos olisin äiti rakastaisin isää, jos olisin enkeli rakastaisin Jumalaa, mutta olen minä
ja rakastan Ykkösmaiseman hiuksia.

Sun takii mä jaksan hengittää, sun takii jaksan elää. Oot se syy miks mä aamuisin nousen, oot se mitä ilman ei ois mitään. Oot mulle täydellinen ihanuus.

Tapahtu mitä tapahtu tuut aina olemaan mun sydämessä

R.I.P. Ykkösmaiseman hiukset

Ikävöiden, Groom

0 kommenttia: