BLOGGER TEMPLATES »

maanantai 15. maaliskuuta 2010

Maanantaiaamuna krapula ja vapina...

Tänään on ollu ihan jees päivä. Mitä nyt MrB myöhästy ekalta tunnilta joku 20 minuuttia, mutta sen uus paita korvas kyllä kaiken. Oon aikasemmin puhunu, että sillä on hottispaita (musta kauluspaita), mutta tää tulee jo ihan hyvin kakkossijalle! En tiiä, mikä kauluspaidoissa viehättää, mutta kauluspaita käärityillä hihoilla ja... loppuu sanat kesken. Ei voi oikeen muuta sanoa. Toivottavasti toi paita on arkipaita, että sitä sais ihastella useemminki kuin kerran parissa viikossa, koska muuten en kestä! Suutun sille, jos se ei pidä sellasia vaatteita mistä tykkään. (Vois alottaa vaikka kertomalla sille, mistä sen vaatteista pidän... :D)

Oikeesti mun ekan tunnin alku ei menny lähellekään pipariks, vaikka MrB puuttuikin. Oikeestaan noilla tunneilla en ees hirveesti kiinnitä siihen huomiota, kun meillä on Groomin ja parin muun kaverin kanssa mielenkiintoisemmat jutut... Anygay, tänään pääsin vähän tuoksuttelemaan yhtä maisemaa! Ei ollu sama tuoksumaisema kuin Groomin postauksessa, eikä tätä maisemaa oo vissiin aiemmin edes mainittu täällä blogin puolella, vaikka me puhutaankin siitä hyyyyyyyyyyvin paljon.
Kuitenkin mua hieman rupesi hymyilyttämään, kun tunnilla piti hakea kuulokkeita ja tää maisemamies oli mun edessä niitä kuulokkeita ottamassa. Se jotain sääti siinä ja mulla oli aika hyvin aikaa siinä kosketusetäisyydellä tuoksutella ja joo... Kyllä sekin tuoksu hyvältä! Ei ollu mikään kauhea leyhähdys, muttei mikään "joo kävin aamulla suihkussa ja käytin axen shampoota"-häivähdyskään. Kyllä siinä jotain ihan ajatuksella käytettyä tuoksua oli. Pitää jatkossa vähän tutkailla tarkemmin, millainen tuoksu on kyseessä. Tänä aamuna en ihan ollu vielä niin vireessä, että oisin ruvennut suoraan analysoimaan.

Ekaa tuntia piristi myös pari kaverilta saatua viestiä. Aiemmin se ei oo (ainakaan mun tietääkseni) hirrrveesti seuraillu sen koulun tarjontaa, mutta nyt jotain muutosta näyttää tapahtuvan. Otan siitä kunnian itselleni, koska viesteissä oli selvästi mun käyttämiä termejä! ;3

Huomenna ois taas kunnon maisemointia luvassa heti toisella tunnilla ja; "MrB - The Hunt" is on!

~ indeed

0 kommenttia: