BLOGGER TEMPLATES »

maanantai 15. maaliskuuta 2010

Tuoksu

Mun enemmän kun maisemalla oli tänään uudet ihan törkeen mageet housut. Sillä oli kans uus pipo, mikä päässä se on ihan mielettömän söpö! Se tosin väärinkäytti sitä pipoa yhdistämällä sen ihan väärän väriseen T-paitaan.

Tänään kun oltiin lähössä koulusta yksi maisemista taas hyppi mun silmille. Mä olin vaan kävelemässä ulos, kun se syöksy mun eteen ja tukki mun reitin. Mä melkein törmäsin siihen, enkä osannu päättää, pitäiskö mun ohittaa se edestä vai takaa, koska sillä ei näyttäny olevan pienintäkään aikomusta siirtyä pois mun tieltä. Mä olisin voinu vaan nopeesti sniikata sen takaa ohi, mutta se tuoksu niin helvetin hyvältä, että mä vaan jäädyin siihen sen viereen. Onneks indeed tajus kiskasta mut pois! Mä olisin kyllä mielummin haistellu sitä vähän pidempään, mut ehkä parempi näin...

Mun pitäis varmaan vähän rajottaa, eikä julkisesti jäätyä haiselemaan puolituttua jätkää. Se vaan tuoksu niiiin hyvältä, että ton tuoksusen jätkän matkaan lähtis millon vaan! Mä en vaan voi vastustaa hyvältä tuoksuvia jätkiä. Pitää jatkossa alkaa "vahingossa" törmäilemään niihin ja ottaa hajuaisti oikeen kunnolla käyttöön...mähän en ees tiiä miltä mun enemmän kun maisema tuoksuu! 

Muutenkin musta tuntuu, että ihan liian moni on perillä mun asioista. Melkeinpä kaikki tietää mun enemmän ku maisemasta (mukaanlukien tää hyvän tuoksunen jätkä...). Alkaa vähän ärsyttää tää, että kaikki tietää mun asioita mut mä en tiiä, että ne tietää.

0 kommenttia: