BLOGGER TEMPLATES »

perjantai 1. huhtikuuta 2011

The Right One?

Okei nyt mun on ihan pakko kirjottaa! Niin ja anteeks, että oon ollut vähän hissun kissun tässä, mutta en oo halunnut kirjottaa ennen, kun oon varmistunut asioista. Tällä kertaa oon ollut jopa niin varovainen, että en oo sanonut edes indeedille mitään, että anteeks vaan jo nyt, ymmärrät vielä joskus miks tein näin. Mutta siis niin. Me käytiin muutaman kaverin kanssa baarissa pari kuukautta sitten. Hengattiin oikeestaan koko ilta kouluporukalla ja oli tosi hauskaa. Sillon mä juttelin oikeestaan ekaa kertaa yhden meidän koulun jätkän kanssa, joka on aiemmin ollut vähän seinä meille. Tää paljastuikin varsin mukavaksi tapaukseksi ja loppuillan mä istuskelinkin sitten sen sylissä, koska baarissa oli aika täyttä. Me lähettiin mun kavereiden kanssa ennen sitä pois ja se toivotti hyvää yötä, mikä oli aika söpöä.

Mä aattelin, etten kuule siitä enää mitään, joten olin vähän järkyttynyt, kun se heti seuraavana päivänä tuli facebookissa kysymään päästiinkö me hyvin kotiin. Mä kerroin sille, että ihan hyvin päästiin, vaikka vähän pelottavaa olikin kävellä yksin pimeässä. Siihen se sitten totesi, että se olisi voinut tulla pelastamaan mut tilanteen vaatiessa. Mun oli pakko huomauttaa sille, ettei se voinut mistään tietää, jos mulla olisi ollut hätä. "Asia pitääkin sitten heti korjata" se heitti takasin ja antoi puhelinnumeronsa. Mä olin ehkä vähän hämmentynyt, mutta lupasin soittaa, jos joudun pulaan. 

Sen jälkeen tästä jätkästä ei pitkään aikaan kuulunut mitään. Välillä se kävi tykkäilemässä mun tilapäivityksistä ja saattoi se joskus jotain kommenttiakin heittää, mutta muuten oli ihan hiljaista. Muutama päivä sitten mun oli pakko leijua facebookissa siitä, miten mun auto oli päässyt katsastuksesta läpi. Muutaman minuutin päästä tää jätkä tuli chatissa kyselemään mun autosta. Mä sitten ylpeänä kerroin sille, kaiken mitä tiesin siitä ja no, yllättääkö, että se tiesi mun autosta enemmän kuin mä, vaikka se ei ole ikinä edes tainut nähdä koko autoa. Tää jätkä on muutenkin tosi hyvä autojen kanssa. Sen bloginimi voisi olla vaikka Mekaanikko. Mä olin oikeastaan jo miettinyt, että jos mun auto ei olisi päässyt katsastuksesta läpi, mä pyytäisin tätä jätkää korjaaman sen. Me puhuttiin monta tuntia ja se heitti mulle pari hyvää vinkkiä auton käyttöön. Mä valitin sille siinä samalla mun surkeista pyyhkijöistä ja loppumaisillaan olevasta jäähdytysnesteestä. Taisin myös sanoa, etten mä naisena osaa niitä ostaa. Meinasin tippua tuolilta, kun se ilmoitti, että tulee hakemaan mut seuraavana päivänä, pitäähän autossa jäähdytysnestettä olla ja huonokuntoiset pyyhkijät ovat suorastaan riskitekijä. Niin me sitten sovittiin, että seuraavana päivänä lähdetään shoppailemaan Biltemaan.

Niin se sitten tuli seuraavana päivänä hakemaan mut ja mä olin ihan pyörällä päästäni, kun se esitteli mulle kaikkia hienoja autojuttuja, mistä mä en ymmärtänyt hölkäsen pöläystäkään. Pyyhijöitä me ei onnistuttu löytämään, mutta jäähdytysneste saatiin ostettua ja mun estelyistä huolimatta, se jätkä halusi ehdottomasti tarjota. Siinä kohtaa mä näin sieluni silmin, miten meidän lapsenlapsille kerrotaan, miten "pappa osti mummille jäähdytsnestettä ja siitä se sitten lähti". No niin, takas maanpinnalle. Mä puolestani puoliväkisin tarjosin sille kahvit hyvitykseksi ja kahvilla me juteltiin jo muustakin kun autoista. 

Tästä on nyt kulunut kaksi päivää ja mulla on aika hyvä fiilis tän jätkän suhteen. Oikeesti oon aika yllättynyt, miten oon onnistunut pitämään näin matalaa profiilia koko ajan. Indeedkään ei oo tajunnut mitään! Pisteet mulle! Oikeeastaan vaan hyvä, etten oo pinkittänyt menemään, koska mm. matikan yo-kokeessa tää jätkä istui mun etuviistossa ja siinä kohtaa, kun pinkit ajatukset valtaa mielen ei matikasta kyllä tuu yhtään mitään. No okei, kyllä mä sitä sen verran kattelin, että pakko myöntää, että onhan se ihan kivan näkönen. Sellanen mukavan rutistettava nallekarhu. Ihme pitkään mä jaksoin tästäkin olla hiljaa, mutta nyt kun mä oon kerran siitä avautunut, niin eiköhän tännekin ala kohta puoliin virtaamaan melkoisesti juttua ;)

PS. Aprillia

PPS. Mun piti eilen julkaista yks toinen juttu, mutta se jää nyt julkaisematta, koska rakas koneeni ei taaskaan suostu yhteistyöhön :)

Groom

0 kommenttia: