BLOGGER TEMPLATES »

tiistai 12. huhtikuuta 2011

Elämä jatkuu

Mulla ainakin. Groom puhelee vähän siihen malliin, että se on lopettanut/lopettamassa blogaamista, koska sillä "ei ole mitään kirjoitettavaa", mutta mä ainakin jatkan tätä puuhaa niin kauan kuin vaan oon sinkku! (... eli ikuisesti ellen pääse tästä pienestä sitoutumiskammostani eroon) Ja senkin jälkeen varmaan jatkan samaa linjaa: "ex-prostalker - relationship in a commitment phobic person's point of view". Tiedän, että toi alaotsikko on vähän liian pitkä, mutta ehkä saan tehtyä siitä jonkun hienon väännelmän, sitten jos/kun sen aika koittaa!

Eli ette ikävä kyllä pääse musta ikinä eroon. :D Mulla oli personalblogi, jota kirjoitin varmaan neljä vuotta enemmän tai vähemmän on-offisti, mutta nyt vuodenvaihteen jälkeen se vain jäi ja oon keskittynyt kirjoittelemaan edes melkein säännöllisesti tänne, koska tykkään enemmän tän blogin tyylistä ja anonymiteetistä. ♥ Nomut se blogaamisesta, siirrytään kuulumisten pariin.

McDriver on vähän rasittava ja sanoinkin sille, että se käy mun hermoille. Ollaan avoimia ja rehellisiä toisillemme jne jne. Oikeasti mulla vain oli eilen tosi superstressipäivä ja olin nukkunut tosi huonosti, minkä takia sen naljailu meni vähän yli sillä kertaa. Normaalisti tykkään, kun me pottuillaan toisillemme, mutta eilen ei vain kuuppa kestänyt sitä. Ja nyt mua harmittaa, ettei se ole tavoitettavissa koska mulla on semisti tylsää...

Sitä paitsi se ei oikein osaa päättää, lähteekö se sinne meidän ulkomaanreissulle vai ei! Yhtenä päivänä se hinnaa ja puhuu, että kyllä se tyyppi tulee vielä keikkailemaan Suomeenkin, mutta sitten seuraavana päivänä se kyselee multa jälleen mahdollisista matkoista. + Kuulemma sillä on aikataulut täynnä niitä mahdollisia leffamaratoneja silmälläpitäen. Tylsä jätkä, sanon minä. Vaikka oli se kyllä aika liikkis, kun juteltiin vakavia tuossa eräänä yönä ja se näytti vähän sitä asiallisempaa puoltaan...

Mutta ah! Sain Maanantaikappaleen pois mun kimpusta! Se tuli jubailemaan mulle tossa yks päivä ja "ohimennen" mainitsin tuosta mahdollisesta ulkomaanreissusta ja siitä, että matkaseurana saattaisi olla "eräs kaveripoika". Maanantaikappale luonnollisesti suoraan oletti, että meillä on "erään kaveripojan" eli McD:n kanssa jotain mahdollista säpinää ja heittelikin mulle vinkkaushymiöitä ja vihjaili, että eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu, kun matkustaa kahdestaan jonkun kanssa. Voin taas hengittää vapaasti tän tapauksen suhteen.

Eipä mulla vissiin muuta ihmeellistä. Yksi kaveri suunnittelee parittavansa mut eräälle Dean Winchesteriä (joojoo Jensen Acklesia) muistuttavalle jätkälle ja en ainakaan pane vastaan! Tää tapaus kuulostaa ihan hyvältä, vaikken sitä ole koskaan nähnytkään ja kaverikin on tuntenut tän vasta ihan hetken.

~ indeed

0 kommenttia: