BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Piiri pieni pyörii

Ette ikinä arvaa, mitä Kitaristi on mennyt tekemään! (Tässä vaiheessa sanon, että mulla on mennyt maku koko jätkään ja sen juttuihin. Ei me olla puhuttukaan melkein kuukauteen.)

Mä olin eilen eräissä tupareissa ja saatoin kokea pienen järkytyksen. Oltiin odoteltu muutama tunti, että eräs kaveri saapuu paikalle ja kun hän lopulta saapui ja kaikilla oli mutakakkua nenän edessä, tämä kaveri istahti mun viereen ja kysyi "indeed, mistä sä tunnet [Kitaristin koko nimi]:n?" Mä katsahdin kaveria hämmentyneenä ja totesin "Öö, törmättiin joskus baarissa... Ja juteltiin sen jälkeen joku neljä kuukautta mesessä ja Facebookissa. Miten niin?" No, kävipä sitten ilmi, että herra Kitaristi oli viikkoa aikaisemmin tarjonnut tälle kaverille kyydin kotiin.

Mun teki eilen kovasti mieli mennä tenttaamaan Kitaristia ja suunnittelinkin jo aloituslauseen meidän keskustelulle! ("Saanks mä kysyä, minkä takia sä tarjoat täysin tuntemattomille ihmisille kyytiä kotiin?") Kuitenkaan herra ei ollut yöllä tavoitettavissa - mikä on suoranainen ihme -, joten joudun odottamaan muutaman päivän omien kiireitteni vuoksi.

Siis periaatteessahan on ihan okei tarjota kyytiä kotiin, mutta voin kertoa, että Kitaristin tyyli on ehkä hieman liian outo. Tää mun kaveri oli tosiaan ollut omien kavereidensa kanssa Helsingissä erään mestan tienoilla ja Kitaristi oli tullut täysin puskista kyselemään, että moi missä asutte ja kaipaatteko kyytiä kotiin. Itse en tosiaankaan lähtisi vieraan jätkän kyytiin, vaikka mulla olisikin kavereita mukana, mutta kaverin kaveri totesi, että täähän on kätevää.

Mua oikeasti kiinnostaa K:n motiivit tehdä toi, joten aivan varmasti selvitän sen. Ihan vain jo senkin takia, että tän blogin nimi on prostalkers ja tiedonhaku on mulle se ykkösjuttu. ;)

~ indeed

0 kommenttia: