BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Alitajunnnan vastustuskyky nolla

Tossa vuoden vaihtumisen jälkeen mä näin jatkuvasti unia exEKM:sta. En todellakaan ymmärtänyt miksi, enkä ymmärrä vieläkään. Kovin sisältörikkaita nämä unet eivät olleet, lähinnä jotain arkipäiväisiä tilanteita koulussa. Aika pitkään mietin, mistä ihmeestä nämä unet oikein tulivat ja miksi. Jostain alitajunnasta varmaan, mutta ajankohta oli varsin kummallinen; En ollut nähnyt exEKM:aa pitkään aikaan ja olin oikeastaan jo unohtanut koko jätkän. Sitten se kusipää tulee uniini silloin, kun sitä vähiten kaipasin. 

Viime viikolla unet vihdoin loppuivat. En sitten tiedä, onko tämä suoraan verrannollinen sen kanssa, että indeed hieman yllättäen vetäisi uudet kortit pöydälle viime viikolla. Sen verran hämmennystä indeed ainakin sai aikaan mun pienessä päässä, että huomaamattomasti koko exEKM pyyhkiytyi pois. Ei ainoastaan mun unista, vaan oikeastaan kokonaan mun ajatuksista (jos mä nyt olen ylipäätään sitä noiden unien ulkopuolella ajatellut...). Mitä indeed sitten pisti mut ajattelemaan? Renkaanvaihtajaa, jonka bloginimi nyppii mua nyt niin paljon, että muutan sen McDriveriksi (koska oon kattonut liikaa Greyn Anatomiaa ja kaikkihan tuntevat kuumaakin kuumemmat McDreamyn ja McSteamyn...ja Driver on osuvampi nimitys, koska toi jätkä on vaihtanut mun renkaan vaan kerran, sen sijaan oon istunut sen kyydissä kolmesti...).

Aikamoinen asennonvaihto tässä on kyllä tapahtunut. Mähän siis vihasin McDriveria lukion ensimmäisen vuoden ensimmäisestä jaksosta lähtien. Se oli silloin yksinkertaisesti niin ärsyttävä, että mä pidin siitä mielikuvasta tiukasti kiinni viime syksyyn asti. Syksyllä mun ärsytys sitten pikku hiljaa haihtui ja mun kuva muuttui koko ajan positiivisemmaksi. Ei se ollutkaan niin kamala ihminen, mitä mä olin kuvitellut. 

Indeed ja yksi toinen kaveri on sitten viime viikosta lähtien syöttänyt mulle kaiken maailman ajatuksia McDriverista. Niiden syöttämät jutut eivät kuitenkaan vielä mene yhteen mun omien ajatuksien kanssa. Mun alitajunta kuitenkin ilmeisesti lankesi näihin juttuihin, koska viime yönä mä sitten näin unta McDriverista... Ei hyvää päivää! Juuri kun pääsin edellisestä eroon, seuraava vetää jo täydellä teholla pääroolia mun unissa häiriten mun nukkumista!


Groom

0 kommenttia: