BLOGGER TEMPLATES »

torstai 20. tammikuuta 2011

Kuin salama kirkkaalta taivaalta

Mä olin jo unohtanut koko abirakkausjutun! Tuli vähän puskista, kun indeed tiistai-iltana ilmoitti, että nyt pitää valkata abirakkaus! Tai noh, oikeastaan se vain ilmoitti, että Pehmis on sen abirakkaus ja sen jälkeen indeed alkoi kauppaamaan Renkaanvaihtajaa mulle. Pakko myöntää, että oli kyllä melkoiset mainospuheet, ystävärakas - ootko harkinnut uraa puhelinmyyjänä?

Sain kuunnella näitä mainospuheita yön pikkutunneille asti ja näihin puheisiin kun lisätään keskiviikon tapahtumat, niin pakko sanoa, että on hieman hämmentynyt olo. Ensin ruokalassa yksi kaveri istutti mut samaan pöytään RV:n kanssa ja ilman noita indeedin puheita se olis ollu ihan normipäivä. Nyt mua vaan alkoi naurattamaan ihan helvetisti ja keskityin hyvin tiiviisti tavaamaan yhtä aikataululappua. Siinä vaiheessa, kun mun tuoksumaisema paukahti istumaan mua vastapäätä mä en enää tiennyt, pitäisikö mun itkeä vai nauraa. Kaikessa tylsyydessään hämmentävä tilanne.

Myöhemmin päivällä päätettiin sitten lähteä saman kaverin kanssa baariin ja hetken päästä kaveri jo ilmoitti, että RV lähtee meidän kuskiksi. Siinä vaiheessa oli kyllä pakko tekstata indeedille ja kysyä, onko sillä menossa joku kansainvälinen parituskampanja vai minkä takia tuulet yhtäkkiä puhaltavat RV:n suunnalta. Indeedillä ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä asian kanssa... hämmentävää... Mutta joo, kyyti tuli ajallaan ja koska päivän teema nyt näyttää olevan "hämmentävä" niin ei varmaankaan yllätä, että hämmennyin myös menomatkalla. Olin juuri vaipumassa omiin täysin päättömiin ajatuksiin, kun RV yhtäkkiä huikkaa etupenkiltä "Groom, hyvä biisi vai mitä?!" ja totta tosiaan, meidän yhteinen lempparibändihän se siellä rimputteli...

RV:lla on tosiaan pelottavan hyvä musiikkimaku... ja pelottavan hyvä muisti. Siinä vaiheessa, kun oltiin ajelemassa takaisin kotiinpäin ja mietittiin, kuka kannattaa heittää ekaksi himaan, hämmennyin taas. Vieressä istuva jätkä kysyi multa, missä mä asun ja ennen kuin ehdin edes sisäistää kysymystä RV jo ilmoitti, että se asuu tuolla ja heitän sen ekaksi. Okei, se kävi vaihtamassa mulle renkaan eli se periaatteessa oli tietoinen, millä suunnalla mä asun, mutta siitäkin renkaanvaihdosta on kulunut aikaa jo melkein puoli vuotta ja sen takia musta onkin hämmentävää, että RV:n muistikuva mun osoitteesta tuntui olevan kristallin kirkas. 

Hämmentävää, kerta kaikkiaan hämmentävää...


Groom

0 kommenttia: