BLOGGER TEMPLATES »

maanantai 26. huhtikuuta 2010

Voi apua

Yhdistä kolme huonosti nukuttua yötä ja niistä johtuva väsymys sekä aivan puun takaa tuleva järkytys. Lopputulos? indeed hyperventiloi.

Joo hyvää päivää. MrB oli sitten leikannut hiuksensa. Selvisipä sekin, miksi sillä oli vähän random tilapäivitys Facebookissa viikonloppuna... Mä kävelin tänään pahaa aavistamatta ruokalaan ja ehin vaan laittaa laukun tuolille, kun mun katse kiinnittyi siihen. Siis voi ei hauki.

Mä en osaa sanoa, onko ne hiukset hyvät, mutta alkujärkytyksen lomassa en edes pystynyt arvioimaan niitä kunnolla. Eikä mun oloa yhtään helpottunut ruokailun jälkeenkään, kun allergiaoireet alko puskea päälle ja mulla rupesi ahdistamaan henkeä. Ei oo oikein toimivaa järkyttyä väsyneenä, hyperventiloida ja vielä tajuta, että on allergialääkkeet ottamatta. Nyt on ehkä jo vähän parempi olo, kun oon ottanu allergialääkkeen, käyttäny vähän avaavaa lääkettä (= "astmakiekko") ja syöny ihan ruokaaruokaa uudestaan himassa, mutta vieläkin on vähän tillintallin-olo.

Mä en järkyttynyt noin paljoa silloin, kun Ykkösmaisema leikkasi hiuksensa, enkä mä muutenkaan ihan niiiiiin vahvasti reagoi normaalisti. Kaippa mä pistän osan siitä hyperventiloinnista väsymyksen ja allergiaoireidenkin piikkiin.

Ei multa mitään järkevää irtoo nyt! Puin sitä tuccaa ehkä myöhemmin jos vaan muistan!
~ indeed

0 kommenttia: