BLOGGER TEMPLATES »

maanantai 5. huhtikuuta 2010

Rakas alitajunta

En nyt oikein ymmärrä sinua. Olenko johtanut itseäni harhaan kaikki nämä kuukaudet?

Miksi yhtäkkiä viime yönä, kun olin kerrankin mennyt aikaisin nukkumaan, enkä käynyt toivottamassa Groomille hyvää yötä, näytit minulle sellaisia asioita? Johtuuko tämä siitä, että Groom ei päässyt toivottamaan minulle hyvää yötä? Ei kai se niin pienestä voi olla kiinni?

Nyt kun olen ollut kahden tulen välissä ja yrittänyt koko ajan kallistua Mr Badassiin, tulet ja näytät minulle kauniita unia Tuoksumaisemastani. Saanko kysyä vielä kerran: mitä ihmettä?
Jos uni olisi ollut jotain perushengausta, en enää muistaisi sitä, mutta halailu, kaulailu sekä erilaisten kavereiden seurassa yhdessä hengailu menee ehkä hieman yli. Tuntuu, kuin olisin pettänyt jotakuta!

Vaadin selitystä, mutta tuskin tulen koskaan sitä saamaan.

Ihmetellen,
isäntäeläimesi indeed

0 kommenttia: