BLOGGER TEMPLATES »

lauantai 26. maaliskuuta 2011

Rankkaa tää elämä

Yhyy, Nostaja ei ole Naamakirjassa online! :( Mulla olisi sille asiaa koskien erästä häppeninkiä ja sitä ei vaan näy. Eikä mulla olisi aikaa kytätä sen ilmestymistä, koska saksankirjat karjuvat tuossa vieressä, että YLIHUOMENNA ON JUMALAUTA KOE JA SINÄ LAAMAAT FACEBOOKISSA. Joo. Hyvin menee.

Päätin, että nakkaan Pehmiksen pohjamutiin, koska nykyisellään mua vain sapettaa sen ajatteleminenkin. Taisi siis olla mun lyhin enemmän kuin maisema ikinä.

McDriver tuottaa mulle päänvaivaa, koska en osaa tulkita sen käytöstä, enkä tiedä, mitä ajattelen siitä! Teinkin siis erittäin vankkumattoman päätöksen, etten ainakaan itse mene esimerkiksi jubailemaan sen kanssa Naamakirjassa ennen kuin todella tiedän mitä ajattelen. Jos se haluaa mua härnätä, niin ihan vapaasti, mutta itse en ainakaan nyt kannusta sitä mihinkään. Tätä päätöstä on kestänyt noin 36 tuntia ja veikkaan, että epäonnistun seuraavan 72 tunnin sisällä.

Ja nyt sitä hemmetin saksaa ---->

~ indeed

0 kommenttia: