BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Pitkä matematiikka

Viimeisen vuorokauden saldo jätkärintamalla:

McDriver tuli ihan itse liibalaabailemaan mulle chatissa joskus loppuillasta. Puhuttiin jälleen kerran reilut pari tuntia vähän mitä sattuu sellaisessa meidän mielestä hyvässä hengessä. Eli suomeksi sanottuna meidän keskustelu oli melkein pelkkää pottuilua puolin ja toisin. ;)

Pehmis on kuuma. Eikun voiko tätä laskea? Voi, vaikka en enää ajattelekaan koko jätkää enää. Paitsi silloin kun näen sen, eli viimeisen parin viikon aikana oon ajatellut sitä ehkä neljästi? Voisin tietty itsekin tehdä asialle jotain, mutta tää tapaus ottaa niin huonosti kontaktia, että oon jo melkein päättänyt jättää sen rauhaan. Sääli sinänsä, koska se on edelleen täydellisin ikinä. :'( Ja kyllä, se että juteltiin kuukausi sitten Naamakirjassa on riittävästi vaivannäkemistä! Mutta voidaan verrata sitä säälittävää keskustelunpoikasta esimerkiksi mun ja McD:n maratoneihin, niin... No, ymmärrätte kyllä.

Nostaja on tuitui. Siitä on tullut jo niin avoin (muistanette mun puheet sen sulkeutuneisuudesta...), että se otti ihan itse katsekontaktia ja moikattiin, kun menin pikaisesti sen ohi. Taputin toki myös sen päätä, koska se on vähän niinkuin mun tapa Nostajan kanssa. Tää tuitui ansaitsisi niiiiiiin kovasti uuden bloginimen, mutten kirveelläkään keksi mitään sopivaa! :(

Halusin lyödä mun tuoksumaisemaa. Oikeastaan "lyödä" on liian lievä ilmaisu potenssiin ääretön, koska kun pääsin tyhjään käytävään TM:n ohittamisen jälkeen, hakkasin ja potkin kaappien ovia silkan raivon vallassa. Mä olen aina suhtautunut sen ylimielisyyteen vähän sillai olkia kohauttamalla, että antaa lapsen nyt olla ylpeä itsestään, mutta ARR! On ihan pakko keskustella opettajan kanssa huutaen keskellä ruokalaa jokeritehtävistä ja siitä kuinka on L tulossa niin! Oli oikeasti niin lähellä, etten lyönyt sitä suoraan takaraivoon, kun kuljin sen ohi. En mä jaksa olla kateellinen, mutta toi sen asenne!

+ Tuli toki vaihdettua pari sanaa muutaman kaveripojan kanssa ja sain kuulla, että yksi niistä aikoo hakea yliopistoon lukemaan varmaan kemiaa ja siitä sitten joskus ehkä lääkikseen. Kiva tapaus kyllä sekin!

Itse koe? Varma C, mutta M taitaa jäädä haveeksi, koska koe oli sen verran helppo.

~ indeed

0 kommenttia: