BLOGGER TEMPLATES »

tiistai 10. toukokuuta 2011

Kun mikään ei riitä

Työajan hyötykäyttö hallussa!

Mun mielestä ikinä ei oo mikään hyvin. Ensin oon sitä mieltä, että jeejee haluan jonkun hottisjätkän tästä itselleni. Sitten tulen siihen tulokseen, etten haluakaan. Sitten mietin, että hmm, voisin haluta suhteen, joka alkaa ensin kaveripohjalta. Nyt olen sitä mieltä, että perhana suoraan asiaan, skipataan alkulämmittelyt. Eiku.

Kävinpä tässä lauantaina treffeillä. Tai en mä nyt ole satavarma, oliko kyseessä edes treffit vai mitkä, mutta minä + lähes vieras jätkä + sellainen yleinen hengailu + sanat "kaunis nainen saako halata" = treffit? No, sovitaan nyt tällä kertaa, että se on "= treffit".

Mä oon maailman hankalin ihminen tämmöisissä jutuissa. Mua hermostuttaa tämmöiset ihme alkulämppävaiheet, kun ollaan vielä liian vieraita sellaiseen ns. normaaliin seurusteluun, koska silloin ei voi olla yhtään varma, millainen toinen on ja mitä se ajattelee. Miksi asiat eivät voisi mennä silleen, että kun tavataan, ni sit tulee semmoinen "PING" ja tadaa! Voidaan seurustella kuin oltaisiin tunnettu jo vuosia. Tai ainakin pari kuukautta.

Eniten mua rassaa tässä uudessa tapauksessa - jonka nimitän nyt härskisti Rattopojaksi, koska rattopoika on kiva sana - se, että sen kanssa on hankala keskustella. Mä en oo mikään maailman syvällisin ihminen (mua kiinnostaa enemmän seuraukset kuin syyt), mutta kyllä mäkin tykkään puhua mitä sattuu! Oon jo niin tottunut siihen, että McDriver käytännössä katsoen lukee mun ajatukset, etten enää osaa puhua muille kuin normaaleille ihmisille. Mun suurin pahe on se, että puhun ironisesti ja sarkastisesti ja koska McD tekee samaa, meidän kommunikaatio skulaa kuin junan vessa. Rattopojan kanssa en oikein osaa vielä olla, koska se ei ehkä ole niin kiero mieleltään, että hoksaisi mun ylenpalttisen vääntelyn ja kääntelyn.

Mistä päästäänkiin asiaan numero kaksi. Oon kuullut aika monelta taholta, että McD olisi kiinnostunut musta/me oltaisiin ihastuneita toisiimme. Joojoo, meidän Facebook-käyttäytyminen ja keskinäinen vihanpito vaikuttaa siltä, mutta en mä nyt mistään yhteisestä tulevaisuudesa ala puhumaan, jos me nyt vähän piikitellään toisiamme. Tietty McD myös stalkkaa mua jonkinverran ja muistaa periaatteessa kaiken, mitä sille oon ikinä sanonut, mutta eihän sen nyt mitään tarvitse tarkoittaa. Omista fiiliksistäni en nyt jaksa puhua, koska elän hetkessä ja teen, mikä vaikuttaa hyvältä!

Tää blogin linja alkaa valua vähän tylsäksi... Tosin se johtuu vähän siitä, ettei mullakaan ole oikein mitään mielenkiintoista stalkattavaa. :C Duunissa toi toinen kesätyöntekijä on aika booooring nörttipoitsu ja mun tapaamat ihmiset muutenkin vaihtelevat niin usein, ettei kenestäkään saa riittävästi materiaalia irti blogaamista varten!

Yritän keksiä tässä töiden lomassa jonkun mielenkiintoisen näkökulman pohdittavaksi, ettei tää täyty jatkossa tämmöisestä "yhyyrattopoika, yhyymcdriver" -paasauksesta :-D

~ indeed

0 kommenttia: