BLOGGER TEMPLATES »

tiistai 17. toukokuuta 2011

Nyt kapteeni käsilleen nostaa

... halaa suutelee kuin omaa lastaan

MEIDÄN POIKA ON TULLUT KOTIIN

(Poju - Poika (saunoo))

Se pakollinen lätkäedition, koska Leijonat on täynnä ihania miehiä ja tää vaan on liian huikeeta!

Mä en oo varsinaisesti koskaan ollut erityisen suuri lätkäfani ja oikeastaan kaikki mun tutut pitävät mua wnb-fanina ja kuvittelevat mun seuraavan lätkää vain siksi, että jätkätkin seuraavat. In your face, suckers! Ootte niin väärässä. Ei, mä en osaa lätkäsäännöstöä ulkoa ja mulla on termit vielä välillä hukassa, mutta mun käsittääkseni lätkän seuraamiseen ei tarvita tasotestejä ja pääsykokeita. Vai onko mulla mennyt jotain ohi? Anygays.

Mä en oo vieläkään sisäistänyt kunnolla, mitä oikeasti tapahtui. Mä katoin koko finaaliottelun ja näin kaikki ne maalit ja syötöt ja kaikki. Kuulin kaiken, mitä Mertaranta sanoi. Mulla meni melkein vuorokausi siihen, että oikeasti ymmärsin, mitä oli tapahtunut, niin iso juttu koko ottelu oli!

ME VOITETTIIN

ME OLLAAN MAAILMANMESTAREITA

Mä oon sanaton. Ei oikeesti verbaliikka riitä tän pakahduttavan fiiliksen kuvaamiseen. Ekaa kertaa vuosiin voi olla oikeasti ylpeä suomalaisuudestaan, eikä kukaan enää edes muista, että persut jyräsivät eduskuntavaaleissa. Enää ei pikkuasiat jaksa harmittaa, kun jotain näin mieletöntä on tapahtunut.

Kiitos jätkät. ♥ Ootte uskomattomia, koko joukkue.

Kiitos Mikael Granlund ♥
Miken ilmaveiviä on hypetetty jopa liikaa, mutta kyllä se silti ansaitsee erikoismaininnan. Mä rakastuin Mikessä lähinnä siihen, että se on söpö, symppis ja ysikakkonen, mutta kyllä se on pitänyt paikkansa mun lemppareiden joukossa erittäin vahvasti kisojen alusta lähtien. Musta on uskomatonta, miten sillä on pysynyt pää kylmänä, vaikka plakkarissa on SM- ja MM-kultaa. Edes kuuluisan ilmaveivin jälkeen Mikke on jaksanut pitää pintansa sen suhteen, että pelaamassa on koko joukkue, eikä vain hän. Tällä menolla Mikke on mun suosikeissa vielä vuosia, pus!

Kiitos Mikko Koivu ♥
Mikosta mä kiinnostuin lähinnä siksi, että sen pelinumero oli näissä skaboissa 9 ja yheksän on ollut nyt toista vuotta mun lempinumero. Ja on kyllä vieläkin, kiitos Mikon! Mikossa on kylmäpäistä varmuutta ja vähäeleistä arvokkuutta. Mikko on täydellinen kapteeni ja kipparin viitta ei olisi voinut kuulua kenellekään muulle. Voi olla, että ilman Mikkoa me ei oltaisi päästy näin pitkälle.

Kiitos Leo Komarov ja Jarkko Immonen ♥
Jarkko on ehdoton kingi pistepörssivoittonsa ja maalisilmänsä takia. Ei varmaan enempää tarvise sanoa? Uskomaton jätkä! Immonen + Granlund = mestaruus.
Leksa. ♥ Oon tällä kaudella jostain syystä syttynyt Leksalle ihan kymmenen-nolla, joten pakko sekin on mainita!

En tiiä! Oon vieläkin ihan pihalla meidän mestaruuden johdosta! En jaksa alkaa hehkuttaa jokaista tsiljoonaa (25 niitä oikeesti on) Suomen maajoukkueen pelaajaa, vaikka ehkä pitäisi, mutta saitte nyt mun lempipelaajien hehkutukset ainakin!

Ihanaa Leijonat

IHANAA

~ indeed

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Älä unoha meiän Mikke-mukeja!

indeed kirjoitti...

Mikke-mukit on huomenna tähän aikaan jo täällä! ♥