BLOGGER TEMPLATES »

lauantai 21. toukokuuta 2011

Riveillä ja niiden välissä

Mä oon viimeiseen asti yrittänyt vältellä McDriverin sanojen ja tekojen tulkitsemista. Mä oon myös kovasti yrittänyt jättää kavereiden vihjailut mun ja sen väleistä huomiotta, koska mä en halua arvailla enää yhtään mitään. Mutta en kai mä voi elellä laput silmillä lopun ikääni?

"muru", "kultapieni", "sua vois harmittaa jos kuulisit tästä jälkeenpäin, ni siks kerron sulle tästä", "palaillaan!", "hyvät illanjatkot", "[joku herkistelyrakkausbiisi]", "etköhän sä oo jo tottunu näihin mun huuteluihin", "tiedän, miten sä ajattelet", "meil on viha-rakkaus-suhde"

McD:n kootut. Ei ehkä ihan sanatarkasti, mutta pari on suoria lainauksia siltä ja parista ilmenee se, mitä McD on sanonut, mutten vaan muista sitä tarkkaa sanamuotoa. (Ja itse asiassa mä oon se, joka käyttää sanaa "muru", mutta noita lällynimiä me käytetään pelkästään vittuiluun.) (Ja huomaatteko taas, miten mä vähättelen ja selittelen kaikkea!)

Toisaalta musta on hirveän kiva juttu, että me ollaan hyvissä väleissä McD:n kanssa, mutta kyllä mua hieman häiritsee, että mitä se ajattelee. Mun omilla ajatuksilla ei edes ole mitään väliä, koska sopeudun aina tilanteeseen kuin tilanteeseen rationalisoimalla asiat. Oon mä vähän koittanut kokeilla kepillä jäätä, josko siitä saisi jotain irti, mutta en mä saa sitä edes lounasseuraksi, vaikka se asuu ihan mun duunipaikan lähellä!

Ja siis tosiaan. Se pitää mut ajan tasalla meidän yhteiseen lempibändiin liittyvistä jutuista ja nytkin se on tiedottanut mulle kaikki niiden Suomen keikat ja linkitti mulle tänään pari tuntemattomampaa biisiä niiltä. (Ei varmaan yllätä, että rakastuin toiseen näistä biiseistä sydänjuuriani myöten.) Lisäksi se on tehnyt mm. sitä, että kesken jonkun TV-sarjan jakson se on ruvennut puhumaan mun kanssa jotain ihan sattumanvaraisia. Tosin se tuskin on laittanut sitä jaksoa edes pauselle, mutta on se silti musta vähän hassua.

Öyhh. Tässä postauksessa piti olla joku punainen lanka, mutta se lanka ei oikein koskaan suostunut pysymään siellä neulansilmässä, sori!

~ indeed

PS. Terkkuja myyrälle, joka otti tänään suuren askeleen elämässään ja meni Facebookissa juttelemaan elämänsä rakkaudeleen! ♥

0 kommenttia: