BLOGGER TEMPLATES »

perjantai 26. elokuuta 2011

Otsikko joka ei viittaa biisiin

Mä annan ihmisten vaikuttaa siihen musiikkiin, jota mä kuuntelen. Itse asiassa jos joku puhuu mulle paljon jostakin bändistä tai biisistä, niin mä todennäköisesti alan kuuntelemaan sitä melko pian. Eikun anteeksi, korjaan: jos joku jätkä puhuu musasta mulle, mä alan kuuntelemaan sitä, mistä on puhuttu.

Kitaristin aikakaudella melkein kuuntelin indiejuttuja, mutta loppupeleissä mulle jäi siitä jätkästä käteen lähinnä se, että kiinnitän edelleen huomiota Coldplayn biiseihin. Ja siis Kitaristihan hypetti mulle Coldplayta aika paljon. McDriverilta mulle on tullut pari yksittäistä biisiä, joihin kiinnitän huomiota nykyisellään eri tavalla kuin ennen + se linkittää mulle jatkuvasti biisejä joihin tykästyn kovasti. Pehmiksen takia eksyin pitkästä aikaa kuuntelemaan erästä vähän raskaamman sarjan bändiä, koska tuli vaan sellainen olo, kun ollaan tässä juteltu viime aikoina.

Ei mun mistään musasta pitänyt oikeasti puhua, mutta mua alkoi lähinnä ärsyttää se, että nykyään viittaan otsikoissani melkein aina johonkin biisiin, joka joko sopii aiheeseen (ainakin melkein) tai jota olen kuunnellut viime aikoina.

Oikeasti mun piti jutella vähän Pehmiksestä ja vähän kans McDriverista.

Ensinnäkin, pitkän viimeöisen keskustelun perusteella voin vannoa ja vakuuttaa vihdoinkin, että me ollaan McD:n kanssa vain kavereita. Olin viime yönä ihan tittiriididii, kun menin nukkumaan, koska vihdoinkin mun pää oli kovasti selvinnyt.

Mulla ei ole pienintäkään ideaa, miten me päädyttiin keskustelemaan ensin Groomista ja Maalivahdista (kulta, en juorunnut mitään teistä!), mutta juttu kääntyi jossain vaiheessa siihen, että MV on jossain määrin kiinnostunut mun ja McD:n väleistä, koska sen mielestä on kuulemma outoa, että me jutellaan naamakirjassa, tekstaillaan ja se heittää mua välillä kiiltävällä ratsullaan kotiin. Kerroin siinä yön pimeänä tuntina, että Maalivahdin mielestä meidän kahden välillä on jotain suurempaa, mutta me ei vain haluta myöntää sitä. Tää aiheutti McD:ssä lähinnä huvittuneen reaktion ja keskustelun jatkosta mä tein omat loogiset päätelmäni: koska McD ei napannut aiheesta kiinni lainkaan näinkin loistavan mahdollisuuden saadessaan, me ollaan vaan kavereita. Itse asiassa se sanoikin asian melkein miettiessään sitä, että miksi ihmisten on vaikea ymmärtää, että eri sukupuolen edustajat voivat olla vain kavereita ilman muita jännitteitä.

Joten the end ja enää mun ei tarvitse tulkita sen sanoja tai tekoja lainkaan. Aika vapauttavaa.

Seuraava big thing onkin sitten Pehmis. Joo, Pehmis. Se, jota jumaloin joskus viime talvena, mutta joka unohtui yhtä nopeasti kuin oli ilmestynytkin. Me ei olla oltu missään tekemisissä helmikuun abiristeilyn jälkeen - ellei mun yhtä kommenttia sen johonkin statukseen lasketa + pari tykkäystä.

Muutama päivä sitten se tuli yhtäkkiä juttelemaan mulle niitänäitä tiilenpäitä ja mä sain sydärin. En oikeastaan siksi, että ehkä täydellisin mun tuntema jätkä puhuu mulle ilman syytä ja yli puolen vuoden jälkeen, vaan siksi, että oli vähän busted olo... Olin nimittäin sillä sekunnilla klikannut Pehmiksen profiilin auki vilkaistakseni, onko se päivitellyt tulevaa kouluaan sinne vielä. (Ei ollut.)

Mua hämmensi ihan liikaa se, että se tuli ilman syytä kyselemään kuulumisia ja keskustelu ei edes jäädyttänyt kertaakaan koko aikana. Lisäksi hymiöiden määrä oli noin kymmenkertaistunut meidän edellisestä keskustelusta. En valita, en todellakaan. Hassua tää kyllä on, mutta kelpaa mulle!

Eipä tässä. Aloitin sen kanssa hetken mielijohteesta myös tökkimissodan ja katellaan. Mun mielestä on ihan kiva sanoa, että joo ollaan juteltu nyt monena päivänä peräkkäin ilman mitään oikeaa syytä. Jee.

~ indeed

0 kommenttia: