BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntai 21. elokuuta 2011

Moves Like Jagger

Mä oon huomannut, että ne ihmissuhteet, joissa oon toisena osapuolena, ei oo ihan normaaleja. Tyttöjen kanssa kaikki on muutenkin niin monimutkaista, etten lähde selvittelemään niitä sen enempää, mutta nää kakslahkeiset...

Tää ajattelu lähti itseasiassa kun hoksasin, että mun ja Maalivahdin (Groomin ihkupoiccis, jos ootte jo unohtaneet) kanssakäyminen ei oo ehkä ihan poliittisesti korrektia. Ekat pari minuuttia me ehkä käyttäydytään ihan ihmisiksi, mutta aika pian se menee siihen, että huomauttelen Maalivahdille, kuinka sen pisteet joko nousee tai laskee tai sitten kommentoin Groomille M:n koulutuksen tasosta. Kyllä me oikeasti tullaan ihan hyvin toimeen, vaikka oonkin aikamoinen pallo jalassa ja puhun paikoitellen vähän ohi suuni. Hyvä niin, koska Maalivahti on ihan jees. (Oho, tää tais olla virallinen hyväksyntä noiden parisuhteelle.) Ja siis koulutuksella viittaan siihen, kuinka paljon M on Groomin tossun alla. (Liian vähän - vielä.)

Sitten mä kelailin mun ja mun työkavereiden välejä. Mullahan on oli duunissa yks ihan ässä tyyppi, jonka kanssa oltiinkin koko 3,5 kk tosi hyvissä väleissä. iS on siis kolmikymppinen parin muksun isä ja ihan käsittämättömän rento ja easy to be with. Mä tein jo heti alussa sitä, että kun mulla loppui tekeminen ja mun "supervisor" ei keksinyt mulle oikein mitään, niin menin iS:n huoneeseen hengaamaan ihan muuten vaan, koska joko me juteltiin niitä näitä tai sitten se keksi mulle jotain älyvapaata tekemistä. Tää oli siis se normaali osuus. :-D

iS:n lisäksi meille tuli mun vikoiksi viikoiksi yksi iS:n vanha työkaveri auttelemaan ulkopuolisena vahvistuksena sinne meidän firmaan ja siitähän se riemu repesi, kun oltiin ensinnäkin kaksi viikkoa ainoina (okei, viikon ajan oli vielä yksi junnupoika, mut anywho) sen puolen työntekijöinä ja tosiaan, kahvipöytäkeskustelut olivat laadukkaita. Monet olisivat ottaneet pahasti nokkiinsa niistä meidän jutuista (mm. vikana päivänä nää totes mulle, että niillä on mulle yks tehtävä sille vikalle päivälle: "pidä turpa kiinni ja tee meille voileivät!"), mutta mä oon niin vinksahtanut, että mulla oli vain käsittämättömän hauskaa niiden kanssa. Meidän meininki oli aika epäprofessionaalia ja läppä oli niin roisia ja henkilökohtaista, että joku herkempi olisi voinut vaihtaa seuraa aika äkkiä.

Mun ja McDriverin väleistä ei varmaan tarvii edes keskustella. Me ei varsinaisesti olla mitenkään läheisiä kavereita, eikä meidän välillä ole mitään muuta kuin epämääräistä skismaa. Silti laskeskelin, että muodostan melkein puolet sen ulkomaanreissun puhelinlaskusta (se nimittäin kertoi mulle sen lopullisen summan...), mikä on mun mielestä ehkä hieman nurinkurista. Joo. Me ei siedetä toisiamme, mutta tekstataan/chatataan melkein päivittäin.

McD:stä on luonnollista hypätä erääseen Groomin tekemään huomioon. Me puhuttiin tossa eräänä päivänä mun taipumuksesta lievään fyysiseen väkivaltaan ja Groom heitti, että mikä siinä on että jätkät haksahtaa muhun, kun lyön niitä. (No mähän isken niitä, hehheh.) Totta se kyllä on, monet on näyttäneet haksahtamisen merkkejä siinä vaiheessa, kun oon ollut niitä kohtaan lähinnä sellainen... oma itteni. Eli kun oon heittänyt sarkastista läppää, vähän kiusoitellut hyväntahtoisesti ja laukonut tyhmiä letkautuksia aina sopiviin väleihin. En mä oo koskaan ajatellut että se olisi esim. flirttailua, mutta eräs grilli-ilta avasi mun silmät, kun jotkut kaverit kattoivat mua hieman pitkään pariinkin kertaan, kun härösin niitä normaaleja juttujani erään jäpikän kanssa. En mä kyllä käytöstäni ole ajatellut muuttaa.

Sinällään kuitenkin koomista, että ainoat kaksilahkeiset, joita en juokse pää kolmantena jalkana karkuun, ovat kavereiden poikaystävät ja muut varatut miehekkeet sekä McD.

~ indeed

PS. Adam Levine on kuuma.
Maroon 5 - Moves Like Jagger

0 kommenttia: