BLOGGER TEMPLATES »

perjantai 11. helmikuuta 2011

Mitään ei oo tapahtunu

Ihan tosi, tällä kertaa otsikko ei ole sarkasmia!

Joo siis mun piti kirjoitella tänne ainakin siitä siskon poikaystävän söpiskaverista ja Kitaristista eiks vaan?

No ekana se söpiskaveri. En mä mennyt sinne siskolle sitten loppujen lopuksi. Kyse ei ole siitä, että mä olisin jänistänyt, vaan siitä että mulla meni hermot siskoon. Me ei oikeasti koskaan olla tultu toimeen mitenkään mainittavan hyvin ja tiistaina kun soiteltiin tai tekstattiin jotain, niin mulla meni hermot siihen ihmiseen ja totesin, etten perhana mene sinne edes mun unelmien miehen takia. Sori vaan, mutta ei se niiiiin ihana ollut! (Tai no oli se, mutta en halunnut nähdä siskoa ;( )

Sitten se Kitaristi-juttu! Nimittäin miksi se meni tarjoilemaan kyytiä tuntemattomille tytöille? Mun ei alunperin pitänyt ryykäistä heti hiillostamaan sitä, mutta kuinkas sitten kävikään... Sunnuntaina blogasin ja samana yönä otin ja pamautin sille päin naamaa, että mitäs helvettiä. Ja kyllähän pikkulintu laulaa, kun mä pyydän.

Virallinen selitys oli, että Kitaristilla oli ollut vähän tylsä ilta ja hän ajatteli keksiä jotain toimintaa vielä ennen kotiin lähtemistä, joten hän päätti vain tarjota kyytiä näille tytöille ihan vain itsensä viihdyttämiseksi. Ihan mukiinmenevä selitys, kun tuntee K:n, mutta hei, eihän siinä ole koko totuus! Nimittäin juuri kun mä olin menossa nukkumaan (ehdin jopa toivotella hyvät yöt), Kitaristi vielä jatkoi, että muuten... Oikeasti se tarjosi kyytiä näille tytskyille, koska kuka mies voi vastustaa kolmea nättiä tyttöä. No eipä kai kukaan, mutta on se silti mun mielestä vähän outoa. Eikä tää tosiaan ollut eka kerta, kun K heittää jonkun randomilla himaan, koska joskus muinoin se kyysäsi Groomin ja yhden meidän kaverin myös Stadista kotiin.

Ja mitähän tässä oli muuta pientä... No varmaan vain se, että jubailin tuossa eräänä yönä syvällisiä McDriverin kanssa Facebookissa. Kello oli siis ihan oikeasti kolme ja... Tota noin. Mun itsekuri lähti kävelemään aika urakalla. Oltiin juteltu monta tuntia erään kaverin kanssa mesessä ja mä olin siinä pisteessä, että vaan kikattelin ja ajatukset hyppivät kuin kumipallo narun päässä. Sitten selailin ajankulukseni Naamakirjaa ja koska oli Super Bowl -aika, mietin miksi Super Bowlin nimi on Super Bowl.

Tsekkasin siis huvikseni onlinelistan ja siellä oli tasan kolme tyyppiä; tää kaveri jonka kanssa puhuin mesessä, eräs jätkä meidän koulusta ja McDriver. Punnitsin ehkä puoli sekuntia ja klikkasin McDriverin nimeä. Mun aloitus oli perinteisesti kohteliain ikinä: suoraan asiaan eli "miks super bowlin nimi on super bowl?" Siis mihin mä muka tarvitsen mitään "moiiii :)"-aloituksia? (No ainakin silloin, kun menin paniikissa kysymään Nostajalta äikän prelin alkamisaikaa... No, Nostaja ja McD on ihan eri asia!)

McD päätyi etsimään mulle vastauksen tähän kysymykseen ja olin aika otettu! Kyllä mä osaisin itsekin googlata tai avata englanninkielisen Wikipedian, mutta ajattelin että McD olisi tiennyt sen. Kuitenkin mulle selvisi, kun se käski mua venaamaan hetken, että eihän se tiennytkään. Aika söpöä, ettenkö sanoisi. Jotenkin me eksyttiin myös keskustelemaan syvällisiä urheilusta ja ihmisten lemppariasioista ja muista jännistä jutuista, kunnes totesin varttia vaille neljä, että mun on aika painua petiin.

Sellasta tällä kertaa!

~ indeed

0 kommenttia: