BLOGGER TEMPLATES »

perjantai 9. syyskuuta 2011

Miespuolisen indeedin ma löysin

Hou hou hou! Oon ollu täällä Jumalan selän takana ilman nettiä täydellisessä eristyksessä, mutta nyt mulla vihdoin on oma toimiva nettiyhteys! Jeejeejee! Okei mä en ala nyt jaarittelemaan tässä sen enempää, koska mun ajatukset hyppii ja pomppii sen verran sekavasti pitkin pääkoppaa.

Tässä on ehtinyt tapahtua kaiken näköistä, mutta palailen niihin ehkä joskus myöhemmin. Voisin nyt keskittyä siihen, mistä lupasinkin jo indeedille blogaavani. Totesin joskus puoliläpällä, että ei helvetti, mähän seurustelen miespuolisen indeedin kanssa. Silloin tämä lausahdus perustui lähinnä muutaman yhtäläisyyden varaan, mutta sitten niitä alkoi ilmestyä lisää. Voisin nyt vähän avata, mitä yhtäläisyyksiä indeedin ja maalivahdin välillä on.

1. Ihan ensimmäinen yhtäläisyys, minkä näissä huomasin on horoskooppimerkki. Yhteinen horoskooppi tekee oikeasti tosi paljon. Eihän horoskooppi määrittele ihmistä täydellisesti, mutta saman horoskoopin edustajilla on kuitenkin paljon yhtäläisyyksiä liittyen esimerkiksi luonteeseen. Lisäksi näillä on ikäeroa vain neljä päivää, joten synttäreitäkin vietetään samoihin aikoihin.

2. Toisena mun on ihan pakko mainita yksi epäoleelliselta kuulostava asia, mikä on oikeasti kaikkea muuta paitsi epäoleellinen; Kumpikaan ei tykkää homejuustosta! Mä tykkään siitä ihan hirveesti ja nyt en voi laittaa sitä ruokaan kummankaan kanssa kokkailessa :(

3. Tästä päästäänkin sujuvasti seuraavaan yhtäläisyyteen; Nämä kaverit eivät kokkaa. Okei, indeed ainakin teoriassa osaa laittaa ruokaa, mutta kokkaus ei kuitenkaan ole hänen suurimpia intohimojaan. Maalivahti taas... no osaa se varmaan pakastepizzan lämmittää...

4. Ehdottomasti listaamisen arvoinen asia on myös se, että molemmat juovat Salmaria. Salmari jaksaa ihmiset kahteen lohkoon ja tällä kertaa molemmat ovat mun kannalta oikeassa lohkossa.

5. Kumpikaan ei ole toistaiseksi onnistunut yllättämään mua! indeedillä yrityskertoja kuitenkin huomattavasti enemmän...

6. Molemmat pitävät itseään vastustamattomana.

7. Hyi yök, mä voin pahoin, kun edes ajattelen tätä; Molemmat syövät paprikaa! HYI YÖK!

8. Kumpikin valittaa, että tekstaan toiselle ollessani toisen seurassa. Oliko tarpeeksi epäselvästi ilmaistu?

9. indeedin mukaan kumpikin tykkää Sekopäästä...

Ehkä tää lista vielä joskus saa jatkoa...


Groom

0 kommenttia: