BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikko 5. lokakuuta 2011

September

Mä en oo täällä tainnutkaan kertoa mun opiskelumeisingeistä ollenkaan? On siis aika tehdä se!

Päädyin nyt lukion jälkeen opiskelemaan ehkä miesvaltaisinta alaa ikinä ja mun koulutusohjelman fuksien jakauma on luokkaa viisi tyttöä ja noin 110 jätkää. Joo, luulette mun olevan taivaassa eiks je? Muuten hyvä, mutta näistä yli sadasta jätkästä joku 95 % on... Noh, ei-kuumiksia. Parasta on, että mun pienryhmään on ängetty pari niitä eniten puistatuksia nostattavaa henkilöä, koska lukiopohja. ♥ Haluutteko arvata, mitä alaa mä opiskelen nykyään?

Aivan oikein, tietotekniikkaa. Mun opiskelutoverit on nörttejä. Mä. En. Kestä. Tai no, itse asiassa kestän, koska löysin toisesta pienryhmästä kivoja poitsuja! Eka se oli kyllä vain yksi kiva poitsu, mutta vartin päästä niitä oli jo useampia. Siispä vaihdan ryhmää heti, kun jakso vaihtuu. :) Olin jo hetken aikaa saletti, että musta ei tällä menolla ikinä tule insinööriä, koska mun motivaatio on suoraan verrannollinen kursseilla olevien ihmisten mukavuuteen.

Onneksi Mr. Kuumin Tietotekniikan Opiskelija Ikinä tuli juttelemaan mulle tuossa vajaa kuukausi takaperin haalariasioista ja siitä se sitten lähti. Päädyin puolivahingossa jubailemaan sen kanssa niistä haalariasioista enemmänkin ja jotenkin se keskustelu valahti sivuraiteille ja yhtäkkiä huomasin istuvani pitkällä lounaalla (noin kahden tunnin safkis oli...) kolmen mukavan poitsun kanssa! Ikähaarukka näillä oli joku 20-25 ja herra kuumisttopiskelija oli semmoinen mukava välimuoto 22 v. En btw ikinä tuu sisäistämään sitä, että oon yli 16 ja että täytän seuraavaksi 20...

Vartin juttelun jälkeen nää poitsut tosiaan olivat sietä mieltä, että mun pitää vaihtaa niiden ryhmään, koska ne osaa arvostaa naisvahvistusta enemmän kuin mun sosiaalisesti kyvyttömät lukionörtit (nää kivemmat on siis oikeasti amispohjaisia) ja sen parin tunnin safkaamisen jälkeen kävin nykäisemässä meidän rehtorinkorviketta (sillä on siis joku hieno titteli, mutta oikeasti se on sama asia kuin rehtori) hihasta ja kysyin, että voinko vaihtaa ryhmää jooko. Yksi näistä mun uusista poitsuista livahti siihen viereen kuuntelemaan ja sen hymy oli kyllä aika leveä, kun palattiin muiden luokse.

Muutaman viikon päästä mä siis vaihdan vähin äänin ryhmää ja sitä mukaa toivottavasti saan opiskelumotivaationi takaisin.

Ja siis vaikka mun uudessa ryhmässä on tää Kuumin Tietotekniikan Opiskelija Ikinä, niin ei, siitä ei tule mun fuksirakkautta. Jos tilanne olisi toinen, niin kyllä juu mielellään!, mutta nyt ei vaan oikein sovi...

~ indeed

0 kommenttia: