BLOGGER TEMPLATES »

maanantai 11. heinäkuuta 2011

Exit light, enter night

(Metallica ♥)

Joo. Mulla on huono omatunto siitä, etten oo blogannut kahteen viikkoon, vaikka kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut. Tai no ainakin melkeen.

Ensinnäkin oon ollut viihteellä jopa vähän liikaakin ja nyt on sellainen olo, että tipattomalle hei vaan muutamaksi viikoksi! Mua ryydyttää hirveästi juhlia arkena ja viikonloppuna, vaikka ennen painelin menemään koko viikon ihan kevyesti nukkumalla ehkä pari-kolme tuntia yössä! Vanhuus ei tule yksin.

Toiseksi, mulla ei siltikään oo mitään ihmeellistä kerrottavaa! Oon lähinnä peruskauraillut, eli party hard ja McDriverin avustuksella kotiin. Avustuksella on kyllä hieman huono ilmaus, koska ihan ite oon kävellyt autoon ja autolta kotiin. En ollut eräällä viikolla kuin kolme kertaa sen kyydissä ja kaksi näistä reissuista vei suoraan kotiin. Oon kouluttanut sen hyvin, vaikka se on kuukausia vannonut ja vakuuttanut, ettei tee ikinä missään nimessä mitään mun puolesta. Kummasti se saapuu kiiltävällä ratsullaan, kun vähän heittää tekstaria että heippahei tuu hakee mut kotiin kiva kiitti moi.

En mä ihan täysin sitä käytä hyväksi kuitenkaan, vaan tosiaan meidän muutaman viikon takainen lounas oli kiitos joskus vuonna nakki tapahtuneesta kotiinkuljetuksesta ja edellisellä kerralla kanssa iskettiin sille rahaa kouraan Groomin kanssa (joo ja hox, Groom on ollut mukana vain 1/3 autoiluista). Elellään siis ihan kohtuullisessa yhteisymmärryksessä, mikä on välillä kyllä muilta osin hieman hankalaa...

Esimerkiksi eräissä bileissä meidän tappelu meni fyysiseksi. (Kyllä, hengailtiin jopa samassa porukassa omg!) Onnistuttiin kehittämään painiottelu niinkin suuresta asiasta kuin glow stickistä, joita jaettiin niissä keppaloissa. Olisin vain halunnut laittaa sen glowstickin takaisin semmoiseen kaulariiputtimeen, mutta sepä ei antanutkaan ja murhaavan tuijotuskilpailun jälkeen yritin tavoitella sitä tikkua ja. Niin. Lopputulos oli se, että mä kuristin McD:tä ja se iski mulle ranne-, kyynär- ja olkalukkoja minkä kerkesi sekä muuten vaan väänsi mua kädestä. Lopputulos? Molemmat istuttiin vierekkäin terassin penkillä kädet puuskassa. Siinä kohtaa kun Groom kysyi, että nytkö me mökötetään ja molemmat älähtivät "en mä mökötä!". Että sellaista.

Eipä meille mitään kaunoja jäänyt, kun molemmilla oli lähinnä hauskaa (mun kamppailulajimenneisyys saattoi mun osalta vaikuttaa asiaan) ja kuvamateriaalikin todistaa, ettei sitä tappelua hirveän tosissaan otettu. Ja hei, ei se voi mulle kaunaa kantaa, jos se muutaman tunnin päästä heitti mut ja Groomin himaan sen kummempia mutisematta.

Sitä paitsi me ollaan nyt oltu yli viikko putkeen joka päivä yhteyksissä toisiimme, eli no hard feelings, eh? :-D

Meillä on täysin platoninen suhde, ihan tosi!

~ indeed

0 kommenttia: