BLOGGER TEMPLATES »

torstai 2. kesäkuuta 2011

Days go by

Hahaa, mikä viikko!

- Hottiskesäpoka, totta kai
- näin Urbaanit Metsurit -blogin Lucasin! ♥ (sori, en tullut esittäytymään, koska tää blogaaminen on undercover-puuhaa :( )
- lounastin kivan tytsyn ja kivan poitsun kanssa nurtsilla pitkään
- hengailin nurtsilla kivan tytsyn ja kivojen poitsujen kanssa pitkään
- menin melkein McDriverin kanssa lounaalle ("melkein" siksi, että lähdin naamakirjasta liian aikaisin, hups)
- mulle ennustettiin korteista, että mulla ja Mikael Granlundilla olisi täydellinen rakkauden, seksin ja taloudellisen huolettomuuden täyttämä parisuhde (vihanpitoa nolla prosenttia)
- kortit sanoivat myös, että mun ja McD:n suhde olisi 90-prosenttisesti pelkkää tappelua (mitä nyt välissä yksi järkyttävän suuri rakkauskohtaus ja ihan ok -sänkyilyä)
- mun ja Rattopojan suhde (tasaisesti kivoja juttuja ja aika vähän suuttumuksia) taas kiipesi kakkossijalle heti Granlundin jälkeen, mutta!
- mun ja Nostajan suhde olisi ollut mulle lähes täydellinen, elleivät kortit olisi heittäneet kahta suurta vihanpitoa suhteen alun loppuvaiheille! (olen katkera)

Että tällästä ja nyt on vasta torstai! Nytkin oon nukkunut ihanat 13 tunnin yöunet ja meen illalla vielä leffaan kaverin kanssa. ♥ Huomenna onkin sitten muutaman tunnin keissi koululla ja lauantaina YO-juhlat, apua!

~ indeed

0 kommenttia: